Oneens met verwijderen bericht

Reageer

Oneens met verwijderen bericht

Ik denk niet dat het ei heeft gewonnen. het scheelt momenteel maar 1 stem. Dat is een te klein verschil om enige waarde aan te hechten.
EN waar is mijn bericht? kijk als er niet iemand zomaar mag reageren moet je dat wel ff veranderen want nu neem ik en volgens mij meerdere wel aan dat iedereen een berichtje kan plaatsen,onterecht weggehaald dussss.

En als je het persee weten wilt ik ben een vrouwelijke voorbijgangster die een stryd aangegaan was met haar man,zodoende dat ik ff wou weten hoelang de kip al bestaat maar als het zo moet,what ever ook goed .....

;) :shock:

Edit Mod: Wouter_Masselink: Iedereen mag berichten plaatsen. Klaarblijkelijk vond iemand uit het team van moderatoren jou vorige post niet voldoen aan de regels van het forum.

Het is tevens 'not-done' om als 'gast' zoveel commentaar te leveren op een forum. Tevens wordt het gewaardeerd om zo veel mogelijk in goed nederlands te reageren. Overbodige emoticons, hoofdletters, Bold etc. worden dan ook niet gewaardeerd.

Hopelijk geeft dit genoeg reden voor het verwijderen van het bericht. Aangezien ik zo 1, 2, 3 niet weet over welk bericht het gaat kan ik hier dus ook niet inhoudelijk op reageren.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Oneens met verwijderen bericht

Ik heb het even nagezocht en de betreffende moderator (Cassanne) heeft correct gehandeld. Jouw berichten hadden geen bijdrage aan de huidige discussie en zijn daarom verwijderd.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: Oneens met verwijderen bericht

Inderdaad, het bericht voegde niets toe aan de discussie. Het bevatte een argument noch een vraag. Daanaast ergerde ik me aan het overbodige bold (maakt een nogal schreeuwerige indruk) en het gebrekkige Nederlands.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Gebruikersavatar
Berichten: 144

Re: Oneens met verwijderen bericht

en het is altijd handig om toch wel gewoon even te registreren.

E.T. : <30 seconden
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.

Reageer