Wat leuks gevonden voor de MARS fans

Moderators: Michel Uphoff, jkien

Reageer

Wat leuks gevonden voor de MARS fans

ik heb wat super cools gevonden voor de mensen die geinterseert zijn in mars, ik heb het op mijn site gezet (niet voor reclame ofzo, bezoekers zijn niet belangrijk is namelijk voor school)

http://www.konstantinopel.nl/danny/

kies je resolutie gaan naar de sectie "Mars"

Re: Wat leuks gevonden voor de MARS fans

ik raad wel aan om het in fullscreen te bekijken (gewoon op die link ernaast klikken)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Wat leuks gevonden voor de MARS fans

wel leuk!!

Heb je soms de bron vanwaar je dat vandaan hebt ?
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Re: Wat leuks gevonden voor de MARS fans

ik was eerst van plan om het zelf te maken met "quicktime vr" dus ik zocht op google naar dat programma, toen stond het boven aan (kwam er dus perongeluk)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Wat leuks gevonden voor de MARS fans

spijtig.

Misschien een tip voor je website: als je iets overneemt, zet er dan meteen de bron bij, kunnen mensen kijken wat er nog op staat en neem je niet zomaar iets weg van een andere site. Weet ook dat practisch niemand dat doet, maar bij dingen zoals die foto's-filmpjes vind ik het altijd leuk de originele site te bezoeken voor meer van die dingen :shock:
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Gebruikersavatar
Berichten: 81

Re: Wat leuks gevonden voor de MARS fans

Prachtige site !!!

Is het een werk die je voor school moet maken?

Vind het anders best wel eens leuk om op rond te snuffelen, zeker de moeite om eens te bezoeken om wat filmpjes-foto's te zien...

Re: Wat leuks gevonden voor de MARS fans

het is dus een project voor school , maar gebruik het ook een beetje als eigen webpagina zegmaar

Re: Wat leuks gevonden voor de MARS fans

ik ben zelf webdesigner.. en om eerlijk te zijn over deze website en het zacht uit te drukken is deze website slecht:)

Waarom?

Lay-out is erg basic, bij lager resolutie gaat het menu naar de knoppen, grafische kwaliteit is ook niet hoog te noemen. Enzovoort

Maar dat is mijn mening natuurlijk :shock:

(Als het je eerste site is... negeer mijn commentaar)

Gebruikersavatar
Berichten: 481

Re: Wat leuks gevonden voor de MARS fans

noortje schreef:spijtig.

Misschien een tip voor je website: als je iets overneemt, zet er dan meteen de bron bij, kunnen mensen kijken wat er nog op staat en neem je niet zomaar iets weg van een andere site. Weet ook dat practisch niemand dat doet, maar bij dingen zoals die foto's-filmpjes vind ik het altijd leuk de originele site te bezoeken voor meer van die dingen :shock:


Volledig mee eens, het lijkt nu zo van mooi sier spelen met andermans veren.
Het leuke van rondzwerven is dat je nooit buiten spel kan staan.

(Charles m. Schulz, Snoopy's wijze waarheden. 1984)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Wat leuks gevonden voor de MARS fans

nog iets veel leukers gevonden met officiele bron ;)

www.nasa.gov/externalflash/m2k4/driverover/frameset.html

kan je zelf spirit en opportunity besturen. Natuurlijk niet te moeilijke besturing, maar wel eens leuk :shock:
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Berichten: 38

Re: Wat leuks gevonden voor de MARS fans

Ni slecht voor een school werkje

Reageer