Nieuw topic diergeneeskunde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 125

Nieuw topic diergeneeskunde

Beste,


Er is door meerdere collega's gevraagd of het mogelijk een topic aan te maken betrekking tot diergeneeskunde.


Laten jullie mij iets weten? Want de vorige keer is de topic gewoon verwijdert en wist ik van niets.

Communicatie is wel belangrijk op deze website.


Ik zou het enorm appreciëren als u me iets laat weten of het wel of niet toegepast kan worden en waarom wel/niet.


U kan me altijd een mailtje sturen bij sharkdude.
Mijn Geest. Dat is, de kennis van mijn zin en wil

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: Nieuw topic diergeneeskunde

Volgens mij kan je gewoon een topic starten als je één of andere (wetenschappelijke) vraag/ bemerking hebt over diergeneeskunde (bv. in het forum biologie). Is het dat wat je bedoelt? Of bedoel je een forum, speciaal voor diergeneeskunde?


Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Nieuw topic diergeneeskunde

Er is door meerdere collega's gevraagd of het mogelijk een topic aan te maken betrekking tot diergeneeskunde.
Je bedoeld een subforum binnen biologie danwel geneeskunde? We zijn altijd bereid om te denken over uitbreidingen van die aard, maar kun je ook wat argumenten geven waarom dat subforum dan bestaansrecht heeft? We namelijk ook voorkomen dat het een 'dood' forum wordt.


Laten jullie mij iets weten? Want de vorige keer is de topic gewoon verwijdert en wist ik van niets.
Je bericht was afgekeurd om redenen die we je nog per PB zullen laten weten. Hier kan af en toe een dag overheen gaan.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 125

Re: Nieuw topic diergeneeskunde

Ger schreef:Je bedoeld een subforum binnen biologie danwel geneeskunde? We zijn altijd bereid om te denken over uitbreidingen van die aard, maar kun je ook wat argumenten geven waarom dat subforum dan bestaansrecht heeft? We namelijk ook voorkomen dat het een 'dood' forum wordt.


Je bericht was afgekeurd om redenen die we je nog per PB zullen laten weten. Hier kan af en toe een dag overheen gaan.

Voor de afgekeurde berichten, geen probleem.

De sites waren niet van mij, maar van algemeen publiek. Mensen die geïnteresseerd zijn in geneeskunde kunnen er misschien hun draai in vinden.


Het is vooral voor mensen van dierenzorg en diergeneeskunde die wel veel meer interesse hebben op geneeskunde specifiek bij dieren.

Ik denk dat de laatste tijd er veel over te vinden is in het nieuws, maar dat kan gerust bij wetenschappelijk nieuws vermeld worden.

Indien er dus berichten/vragen bij topic als geneeskunde of biologie zou geplaatst mogen worden met betrekking tot diergeneeskunde, hoeft er voor mij echt geen nieuw topic aangemaakt worden.

Het is gewoon ter goedkeuring, dat als er een vraag met die aard gesteld wordt, dat ze natuurlijk beantwoord zou worden en geen reacties zou krijgen van dat het enkel over menselijke geneeskunde gaat, of dat ze zouden zeggen van dit topic hoort hier niet thuis maar wel in geneeskunde. Dan spreken er natuurlijk twee mensen elkaar tegen.

Zo worden studenten natuurlijk niet geholpen :eusa_whistle:


Met vriendelijke groeten en dank voor uw reactie


sharkdude.
Mijn Geest. Dat is, de kennis van mijn zin en wil

Reageer