Paranormaal

Moderator: Miels

Reageer

Paranormaal

ik wil graag een filmpje van mij zelf+anderenposten over dat wij in een huis waren waar dus paranormale activiteit scheen te zijn...welke forum secite moet ik zijn?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Paranormaal

Als je het gewoon wil laten zien en benieuwd bent naar reacties is het forum Algemene discussie de juiste plek.


Ga je er enigszins wetenschappelijk mee om en geef je (wetenschappelijke) verklaringen of ben je daar naar op zoek, dan zou ik zeggen: niet-technische wetenschap.


Je kan op dit forum trouwens geen bestanden posten. Wat je wel kan doen is een link in je bericht zetten naar het bestand, wanneer dat ergens anders op een server staat.

Op de volgende pagina vind je een groot aantal sites waar je (gratis) webruimte kan krijgen om je eigen bestanden op te zetten:

http://hosting-gratis.pagina.nl/
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Re: Paranormaal

hoi ik zoek allemaal informatie over paragnosten en paranormale dingen.

ik heb mijn werkstuk erover dus als je informatie hebt voro mij mail dan ff naar <geen email in bericht, lees aub de regels!>


alvast bedankt

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Paranormaal

de site: google en dan paragnosten of paranormaal intypen (of nog beter: iets meer specifiek).


ga je veel meer over vinden dan hier.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Berichten: 22

Re: Paranormaal

?? schreef:hoi ik zoek allemaal informatie over paragnosten en paranormale dingen.

ik heb mijn werkstuk erover dus als je informatie hebt voro mij mail dan ff naar <geen email in bericht, lees aub de regels!>


alvast bedankt

www.aura-oasis.be erg interessante site

Berichten: 1.404

Re: Paranormaal

Echte informatie over het paranormale vind je op volgende link:


www.skepp.be

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Paranormaal

Is dit geen tegenstelling?
Echte informatie over het paranormale vind je op volgende link:
:shock:

Berichten: 1.404

Re: Paranormaal

Neen,


hier vind je wat het paranormale echtis : volksverlakerij en pseudowetenschap

Gebruikersavatar
Berichten: 36

Re: Paranormaal

moet je anders es op paranormaal.ws kijken..

paranormaal forum..

whaha is wel lol daar :shock:
als plan a niet werkt en plan b ook niet, ga dan verder met de rest van het alfabet

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: Paranormaal

paranormaal.ws is wat je noemt "alle gekheid op een stokje" :shock:
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Reageer