Springen naar inhoud

Biochemie: voeding en hersenen

• Log in om te kunnen reageren

sharkdude

sharkdude

• >100 berichten
  • 125 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 april 2010 - 13:12

Vraagje, heeft iemand van de leden al eens Danny Bral bezig gezien, Doctor in de biochemie?

Interessante spreker, dat moet ik wel zeggen.

http://www.pharmasit.../Ixx_omega3.pdf hierop naar het schijnt een samenvatting van wat hij zei op 26 april 2010 te Wuustwezel.

Volgens sommige bronnen zou het een verkoopsmaniertje zijn voor zijn voedingssuplementen. Wat denken jullie?
Zou hij zijn kennis gebruiken om mensen te beïnvloeden?
Mijn Geest. Dat is, de kennis van mijn zin en wil

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

anusthesist

anusthesist

• >5k berichten
  • 5818 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 april 2010 - 18:31

Ik denk dat het pure kwakzalverij is; maar dat heeft ook te maken met de lay-out van die PDF, misschien onterecht.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Zieleleek

Zieleleek

• >100 berichten
  • 121 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 april 2010 - 18:57

Hé, Ingrid, weet jij nog iets waar we ons geld aan kunnen uitgeven? Nou Henk, ik las vandaag een artikel (lees: advertentie) van een doctor...

sharkdude

sharkdude

• >100 berichten
  • 125 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 april 2010 - 07:42

Hé, Ingrid, weet jij nog iets waar we ons geld aan kunnen uitgeven? Nou Henk, ik las vandaag een artikel (lees: advertentie) van een doctor...

Nu dat je het zo zegt kan ik hierop zeker ingaan. Het viel me op dat er meer vrouwen naar de lezing kwamen dan mannen. Voornamelijk vrouwen +- 50 jaar.
De redenen zijn niet enkel voor hun, maar ook voor de juiste voeding te kennen voor hun kinderen.
Mijn Geest. Dat is, de kennis van mijn zin en wil

Mrtn

Mrtn

• >1k berichten
  • 4220 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 april 2010 - 09:06

Dit is geen wetenschap, het staat niet voor niets in het cafe. Waar zijn de referenties om zijn claims te staven?
Hij kan schrijven wat hij wil op deze manier(en op zijn website staat geen extra informatie. Dat komt binnenkort? (al is de site al meer dan een jaar online).
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin-

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures