Springen naar inhoud

[Paranormaal] Filmpje over een zogenaamd leegstaand huis

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 22 februari 2004 - 13:01

hey...ik en een paar klasgenoten zijn dus naar een huis geweest waar het zogenaamd spookt, wij waren nogal sceptisch (de camera man heet Klaas, hij was de gelovige in geesten, de jonge met de blauwe jas en de kleine bril was Jan, en de andere met de groene jas en de grotre bril heet Ruben, ikzelf ben degene die het meest praat en zenuwachtig overkomt (degene met het deur incident op het eind)

In princiepe hebben we niets speciaals gezien op het laatste incident met de deur na want toen we binnenkwamen in het begin bleef de deur goed open staan en op het laatst..... (je zal het wel zien) en toen ik de eerste 5 frames bekeek van de film zag ik een menselijke entiteit ofzo...heel vreemd, we hebben diezelfe plek gefotografeerd ook en daar was alleen een donkere ruimte(hok) te zien, de film liet ons dus iets anders zien...

hier de link: (geen misbruik van maken aub)

ftp://mksmith%23zeq2.zftp.com:textureguy@...@zeq2.zftp.com/

PCDV0050.AVI dit bestand downloaden (gewoon rechtermuisknop op doen, Kopieeren naar, en dan een map selecteren...) het bestand is 20mb ongeveer

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Syd

Syd

• >1k berichten
  • 1107 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 februari 2004 - 13:46

het bestand is 20mb ongeveer

O, het is maar 20 Mb ;)

20 Mb!!!!! :shock:

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 22 februari 2004 - 14:11

[offtopic]

hier de link:  (geen misbruik van maken aub)

Wow, je geeft zomaar een account op een FTP server. Leuk dat je erbij zegt dat er geen misbruik van gemaakt moet worden, maar dit forum krijgt nu ongeveer 900 hits per dag. Ik weet niet of het geven van vertrouwen dan zo verstandig is (al hoop ik natuurlijk dat het geen kwaad kan).

[/offtopic]

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

• Gast

Geplaatst op 22 februari 2004 - 14:27

ach jah..najah, waarom zou er misbruik van gemaakt worden:S??

Hallo1979

Hallo1979

• >1k berichten
  • 1172 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 februari 2004 - 15:37

De link doet het niet. er staat wachtwoord geweigerd ofzo...
"If you wish to make an apple pie truly from scratch, you must first invent
the universe." -- Carl Sagan (US physicist and astronomer,1934-1999)

• Gast

Geplaatst op 22 februari 2004 - 16:08

Dan moet je ff emeailen naar <-- geen e-mail in bericht, dit is al de tweede keer dat ik hem wegaal, je kunt hallo1979's e-mail gewoon zien.--> dan stuur ik de link

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 22 februari 2004 - 19:32

Dan moet je ff emeailen naar (...) dan stuur ik de link

Tsja, dat schiet dus nog niet op zo. Dan moet iedereen die het ding wil zien dat via mail gaan vragen. Op deze manier heeft het geen zin dit op het forum te bespreken.

Hopelijk kan je binnenkort een link geven die wel werkt (voor 25-2), anders zal het topic verwijderd worden (mocht je het later wel weer aan de praat krijgen dan kan je het natuurlijk altijd nog een keer posten)

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

noortje

noortje

• >1k berichten
  • 1210 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 februari 2004 - 17:48

heb het filmpje bekeken (zonder geluid, want heb hier geen boxen op deze computer:(), maar vond er eigenlijk niet veel speciaals aan. Ik ben niet echt een voorstander van paranormale zaken, niet dat het er misschien niet is, want wat is paranormaal ;), maar het wordt een beetje door de media erin gepompt en je moet eens op internet kijken, er lopen nogal wt zaken rond dat je op den duur zou denken dat paranormale zaken normaal geworden zijn:)

Ongetwijfeld een unieke ervaring en in een huis dat bekendstaat als spookhuis hangt altijd een sfeertje :shock:

het duurde wel enorm lang om het te downloaden ;)
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Syd

Syd

• >1k berichten
  • 1107 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 februari 2004 - 22:43

het duurde wel enorm lang om het te downloaden :shock:

Daarom begin ik er maar niet aan, ik heb namelijk een downloadlimiet ;) . Kan iemand even kort vertellen wat er allemaal te zien is?

noortje

noortje

• >1k berichten
  • 1210 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 februari 2004 - 23:52

een huis met enorm veel grafiti. Zeer onscherp vaak (ook veel te veel te snelle bewegingen met de camera waardoor het onscherp werd).

Voor de rest ni veel speciaals: grafiti, eens een keer buiten, dan pentagrammen op een deurstijl (wat ni wijst op iets paranormaal, staan tegenwoordig overal) af en toe de filmmakers in beeld

dat is het zowat.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

• Gast

Geplaatst op 26 februari 2004 - 15:12

er is wel degelijk iets te zien en wordt ook buiten gefilmd, het ging vooral om het laatste incident denk ik

arjesara

arjesara

• >250 berichten
  • 259 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 februari 2004 - 11:39

De beschrijving doet me ernstig denken aan een Blair Witch project deel 82.

noortje

noortje

• >1k berichten
  • 1210 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 februari 2004 - 12:54

deel 2 nooit gezien(deel 1 wel), maar het cameraeffect is erger dan deel 1.

er gebeurt in ieder geval veel minder dan in BWP1 (en daar gebeurde al ni echt iets in).

Gast, als jij vindt dat er allerlei zaken gebeuren op het filmpje. OK. Ik persoonlijk vond het gewoon een amateuristisch opgenomen filmpje van een leegstaand huis.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures