Springen naar inhoud

Berichten omleiden in ms outlook

• Log in om te kunnen reageren

Dirk B

Dirk B

• >100 berichten
  • 132 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 06 mei 2010 - 21:26

Ik zit met het volgende probleem:
Stel we hebben 2 bedrijven "A" en "B" , bij bedrijf "A" werkt werknemer X en bij bedrijf "B" werken de werknemers Y en Z.
Bedrijf "B" werkt met MS outlook 2003 op een centrale mailserver omdat er meerdere vestigingen zijn, en werknemer Y is op non actief gesteld.
De Directie van bedrijf "B" besluit de nog te ontvangen mail van werknemer Y door te sturen of om te leiden naar werknemer Z.
Nu komt het:

Werknemer X van bedrijf "A" stuurt een bericht naar werknemer Y van bedrijf "B" , maar vanwege het omleiden komt het bericht dus terecht bij werknemer Z.
Is het nu technisch mogelijk dat werknemer Z bij het openen van het bericht dat voor werknemer Y is bedoeld (en dus in zijn mailbox zit) zijn eigen naam als geadresseerde ziet staan? of zal hij toch Y als geadresseerde zien staan?

Een beetje cryptisch allemaal, maar ik ben deze info nodig bij een nog te voeren rechtszaak en kan er dus geen extra informatie over geven.

Wie kan me helpen?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

317070

317070

• >5k berichten
  • 5567 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 07 mei 2010 - 18:40

Dat hangt er van af, het is technisch mogelijk, maar of het met een outlook office 2003 server mogelijk is, dat weet ik niet. Misschien kun je eens te raden gaan bij microsoft zelf?
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet
And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign
-Alanis Morisette-

Dirk B

Dirk B

• >100 berichten
  • 132 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 10 mei 2010 - 23:05

317070 Bedankt voor je reactie, maar ik ben er inmiddels al achter.

een proef op de som binnen het eigen bedrijfsnetwerk laat zien dat bij omleiden van mails inderdaad naam Y vervangen wordt door naam Z wanneer dat zo is ingesteld.

Nogmaals bedankt voor je reactie.

Dirk B.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures