Springen naar inhoud

Tips voor websites

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

wim600008149

wim600008149

• >250 berichten
  • 575 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 augustus 2005 - 15:07

Betreft : "Algemene discussie en overig niet technisch"

Kan er hier in parallel met het topic "Sticky - tips voor TV programma's" ook gezorgd worden voor een topic Sticky - tips voor websites" ?

Ik weet dat daar al een topic over bestaat, maar deze is echter niet sticky. Ik kom regelmatig websites tegen waarvan ik het adres hier graag zou nalaten en niet alleen ik denk ik... Zou het niet beter zijn hiervoor een topic bovenaan in de lijst te hebben? http://www.wetenscha...tyle_emoticons/default/icon_confused.gif

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8252 berichten
  • VIP

Geplaatst op 20 augustus 2005 - 17:48

kijk eens hier
"Meep meep meep." Beaker

wim600008149

wim600008149

• >250 berichten
  • 575 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 augustus 2005 - 17:58

kijk eens hier

Ooops, 1000x sorry. Geplaatste afbeelding

Ik heb er waarschijnlijk helemaal overheen gekeken omdat ik iets zocht in de aard van "Tips voor websites" als topictitel.

Ik wil niet moeilijk doen hoor maar ik vind "Belangeloze hyper-link's..Thread" niet echt de beste titel voor een sticky topic met dit doel.

Kan je die titel niet ewoon ff editeren naar analogie met die twee andere topics : "Tips voor evenementen" en "Tips voor TV programma's"? http://www.wetenscha...tyle_emoticons/default/icon_rolleyes.gif

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 21 augustus 2005 - 00:57

Ja, idd... wel zo duidelijk. Doen we, en op deze komt een -slotje-!

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures