Testpersoon

Moderator: Rhiannon

Berichten: 7

Testpersoon

hey

ik wil me graag opgeven als testpersoon maar ik zou niet weten waar ik dit moet doen.

op internet vind ik wel wat adresjes in nijmegen maar om 2 uur te gaan reizen voor 20 euro vind ik ook een beetje veel.

nu zag ik dat ze in groningen iemand zochten voor 3x 6 dagen te blijven en om de 2 dagen terug komen voor een test.

nu lijkt me dit super alleen is het jammer dat ik in de buurt van Sittard woon dus dat is dan 4 uur reizen.

maar dat lijkt me wel leuk om te doen, dus dat je 10 dagen ofzo weg bent en daar 2000 EUR voor krijgt.

heeft iemand tips voor mij waar ik dit kan doen.

ik zag ook een topci dat je bloedverdunners moest testen en volgens mij moet je dat thuis doen, iemand enig idee hoe ik daarmee in aanraking kan komen.

b.v.d. Ben

Gebruikersavatar
Berichten: 78

Re: Testpersoon

Ik heb alleen ervaring met vrij onschuldige psychologische testjes, waarbij je wat vragenlijsten invult of kleine gedragsexperimenten moet doen. Deze betalen zo'n 10 euro per uur en kun je doen op de psychologie faculteit van een Universiteit bij jou in de buurt.

De beter betaalde proeven gaan bijna altijd gepaard met inname van een of ander medicijn (of placebo). Licht je goed in over de risico's. Vaak moet je ook een paar dagen in de maand beschikbaar zijn. Soms moet je daar zelfs overnachten. Als je googlet op 'proefpersoon' dan lijkt me dat je wel genoeg aanknopingspunten vindt.

Ik heb trouwens nog geen krant gezien waar niet zo'n advertentie instaat.

Waarom niet gewoon hard werken? ](*,)

Berichten: 7

Re: Testpersoon

kijk, ik ben 18 jaar.

ik werk bij een tankstation voor 4.11 per uur.

als je dan kijkt dat je in 18 dagen 3200 euro kan verdienen is voor mij toch de keuze snel gemaakt aangezien ik denk dat geld toch wel gelukkig maakt en er veel voor zal doen en overheb, maar dat is mijn probleem:D

ik ga me ook van die kleine testjes doen, donderdag bijvoorbeeld ga ik me laten testen of ik geschikt ben voor zo een test.

hier verdien je voor 4 uur 75 euro dat ik toch ook lekker vind om dat zo snel te verdienen.

Berichten: 382

Re: Testpersoon

Je moet je afvragen; of je het risico wil lopen dat je lichaam naar de ***** filistijnen gaat, voor het geld. Waar je uiteindelijk maar een paar maanden profijt van zult hebben. Beter kun je gaan werken en hopen dat je langzamerhand meer gaat verdienen. ](*,)
Ik ben een kind van 13, dus als er dingen niet kloppen wilt u ze corrigeren. Bij voorbaat dank. Ik kom hier enkel om mijn kennis te verrijken en te delen met anderen.

Berichten: 7

Re: Testpersoon

hey

ik heb hier uiteraard al vaak genoeg over nagedacht en genoeg op internet opgezocht.

maar de kans dat er iets gebeurd is gewoon heel erg klein.

zo klein dat ik dat risico wel aandurf

voor de mensen die hetzelfde zoeken als wat ik zocht heb ik een site waar ze eens kunnen kijken.

https://volunteer.praintl.com/NL

als dat het niet doet

www.vrijwilligerpra.com

of zoals vele zeggen kijk eens in de metro, als je geen zin hebt om naar het station te lopen kan je ook gewoon op internet kijken.

maar in ieder geval bedankt voor jullie berichten en bezorgdheid ](*,)

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Testpersoon

maar in ieder geval bedankt voor jullie berichten en bezorgdheid ;)
Het is een leuke bijverdienste, maar omdat je slechts ieder jaar aan ongeveer 1 test gaat kunnen meedoen (meer laten ze niet toe), ga je er niet je brood van kunnen verdienen.

Daarnaast heb ik in mijn persoonlijke omgeving iemand die een bijverschijnsel heeft gekregen bij zo'n test (ze zijn niet zeker of het door de medicatie kwam, omdat er maar 2 waren met dat effect in de volledige steekproef), maar nu heeft hij ernstige slaapproblemen waardoor hij niet meer KAN gaan werken, hoogstwaarschijnlijk voor de rest van zijn leven.

Je moet er dus zeker niet van uit gaan dat het ZONDER risico is, en de enige compensatie die je ooit gaat krijgen is het bedrag die je daar ziet. Daar zit het risico al in.

Een gewaarschuwd man... ](*,)
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 102

Re: Testpersoon

Hallo,

ik heb deze testen al meerdere malen ondervonden. het is eigenlijk heel goed geregeld allemaal en ook 100% verantwoord, voordat je aan zo'n test gaat meedoen worden er verschillende fitheidstesten gedaan op je lichaam. waaronder een stukje lopen urine monster bloed monster enz enz..
Het is een leuke bijverdienste, maar omdat je slechts ieder jaar aan ongeveer 1 test gaat kunnen meedoen (meer laten ze niet toe), ga je er niet je brood van kunnen verdienen.
dit is niet waar, na 2 maanden mag je weer mee doen. dit om een ''ontnuchteringstijd'' door te maken

verder is de ''shift'' die je draait meestal verdeeld over 3 keer. in enkele gevallen is het verdeeld in 2 keer ( Shift 1 Shift 2 Nacontrole) ik zelf heb een 1 shift gedraait van 16 dagen gedraait en heb hier ook een aardig zakcentje mee verdient. 2400eutjes.. ;)

je moet je laten inschrijven bij dat instituut in groningen dan krijg je een brief thuis gestuurd met persoonlijke informatie gelieve in te vullen en daarna sta je dus geregistreerd bij dit intituut. verder is het allemaal heel relaxed. medicijnen innemen en weer verder gamen maar.. je heb de beschikking over onbeperkt drinken en op je eigen kamer een tvtje waar je in de videotheek films kan huren...helemaal geen straf eigenlijk.. ](*,)

kijk alleen wel even uit wat je gaat testen, bloedverdunners is een aanrader.. :)

Suc6!

Berichten: 7

Re: Testpersoon

317070 schreef:Je moet er dus zeker niet van uit gaan dat het ZONDER risico is, en de enige compensatie die je ooit gaat krijgen is het bedrag die je daar ziet. Daar zit het risico al in.

Een gewaarschuwd man... ](*,)
je kan nooit zeggen dat het zonder gevaar is alleen de kans is echt super klein.

maar het is niet zo van hoe hoger het bedrag hoe gevaarlijker het is.

het is de tijd die je erin stopt want als je 3200 EUR wil verdienen met zo´n onderzoek dan moet je meestal 2 of 3x daar een week ofzo blijven pitten, dat al helemaal geen straf blijkt te zijn als je ziet wat ze tegenwoordig allemaal wel niet hebben.

en je krijgt ook nog betaald om daar te slapen dus als je 8 uur slaapt heb je toch zo´n 80 EUR verdiend met dat nachtje slapen, daarom verdien je daar ook zoveel mee.

maar ik had inderdaad ook gelezen dat je al na 2 tot 3 maanden nog zo´n test zou kunnen doen, het enigste probleem is dat het toch ver weg is en dat ik toch ook werk heb waar ik niet om de 2a3 maanden 3 weken vrij kan krijgen.

voor mij is de keuze wel makkelijk gemaakt, misschien dat ik het niet om de 2 maanden ga doen maar denk toch zeker dat ik het zowat iedere zomer ga proberen te doen.

Berichten: 7

Re: Testpersoon

Robertdw schreef:kijk alleen wel even uit wat je gaat testen, bloedverdunners is een aanrader.. ](*,)

Suc6!
misschien iets waar ik een test met bloedverdunners zou kunnen krijgen?

ik zal altijd wel in de metro blijven kijken en hopen dat het er in komt te staan maar bloedverdunners zou inderdaad handig zijn, want volgens mij kon je dat gewoon thuis doen ofzo.

dus als ik dan naar school moet gaan kan ik alsnog testen doen waar ik een lekker zakcentje mee verdien, en volgens mij is daar het enigste nadeel dat je bloed minder snel stopt met bloeden als je een wondje hebt

en laten we hopen dat ik op me 18e nog geen hersenbloedingen krijg dus dit onderzoek lijkt me toch heel veilig.

gr

Gebruikersavatar
Berichten: 102

Re: Testpersoon

want volgens mij kon je dat gewoon thuis doen ofzo
Dit is geen optie, ze willen hier namelijk zelf de controle op hebben dus ook een 100%garantie hebben dat jij die pillen neemt. ( om dus ook een goed testresultaat te krijgen)

Nogmaals het is absoluut geen straf om daar te zitten.. een leuke ervaring... ik ga trouwens binnenkort weer... even kijken wat de site voor aanbiedingen heeft

Gebruikersavatar
Berichten: 102

Re: Testpersoon


Berichten: 7

Re: Testpersoon

ik heb me voor deze aangemeld

Details Gezond

Onderzoek naar een nieuw middel dat wordt ontwikkeld voor de behandeling van chronische pijn.

PRA-101401 Deel A

M 18 - 65 € 3205

Gebruikersavatar
Berichten: 102

Re: Testpersoon

Onderzoek naar een nieuw middel dat wordt ontwikkeld voor de behandeling van chronische pijn.


ik neem aan dat je niet jezelf roekeloos hebt aangemeld, en wel even gekeken/geinformeerd naar wat de behandeling inhoud.. je zou zo nog wel eens voor on aangename verassingen kunnen komen te staan.. ze betalen hier namelijk niet zomaar zoveel geld voor.. ](*,)

Berichten: 7

Re: Testpersoon

ik neem aan dat je niet jezelf roekeloos hebt aangemeld, en wel even gekeken/geinformeerd naar wat de behandeling inhoud.. je zou zo nog wel eens voor on aangename verassingen kunnen komen te staan.. ze betalen hier namelijk niet zomaar zoveel geld voor.. ](*,)
ze geven hier zoveel geld voor omdat je daar 2x 2 weken moet blijven

ik heb me zobiso een brochure aangevraagd zodat ik er iets meer over kan lezen.

maar waarom denk je dan dat het niet zo´n verstandige keuze is?

Gr Ben

Gebruikersavatar
Berichten: 102

Re: Testpersoon

als ik jouw was zou ik toch even bellen... je moet niet vergeten dat het een medicijn is dat op verschillende manieren kan worden toegedient.. hoe vaak? waarmee ? hoeveel..? vragen is weten.. ;)

en wat betreft de dagen...ja je bent een goede maand onder de pannen daar.. ](*,)

Edit Vraag meteen ook wat de risico van dit onderzoek is.. en wat de voorwaarde zijn om mee te doen.. Van de medische test

Reageer