Rijker met afwisselende contacten

Moderator: Astro

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Rijker met afwisselende contacten

Hoe rijker de regio, hoe diverser het telefoonverkeer. De inwoners van het welvarende Stratford-upon-Avon bijvoorbeeld bellen niet meer dan gemiddeld, maar wel met heel veel verschillende mensen. In het arme Stoke-on-Kent daarentegen belden mensen weliswaar meer dan gemiddeld, maar steeds met hetzelfde kleine groepje mensen.


Lees meer ... Noorderlicht
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.

Berichten: 4

Re: Rijker met afwisselende contacten

Interessant gegeven. Ik ben geneigd te zeggen dat de welvaart er voor zorgt dat je een breder sociaal netwerk hebt. 'Netwerken' kost immers (vrij vaak) geld.

Berichten: 382

Re: Rijker met afwisselende contacten

Interessant gegeven. Ik ben geneigd te zeggen dat de welvaart er voor zorgt dat je een breder sociaal netwerk hebt. 'Netwerken' kost immers (vrij vaak) geld.

Kan ook, maar ik denk dat het te wijten is aan het werk dat ze via het net uitvoeren. (Telefonische handel, excecutieverkopen van huizen etc.)
Ik ben een kind van 13, dus als er dingen niet kloppen wilt u ze corrigeren. Bij voorbaat dank. Ik kom hier enkel om mijn kennis te verrijken en te delen met anderen.

Reageer