Enquête menselijke interacties - sociale psychologie

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 2

Enqu

Ik ben op dit moment bezig met een onderzoek naar menselijke interacties binnen de sociale psychologie.

Ik kan de sluier niet al te ver oplichten (zoals wellicht te begrijpen), maar zodra de sluitingsdatum van de enquête berijkt is zal ik zeker de resultaten hierover vermelden!

Het onderzoek wordt uitgevoerd ten behoeve van mijn afstuderen.

De sluitingsdatum van de enquête is 11 juni 2010 en het onderzoek zal ongeveer 20 minuten in beslag nemen.

Het onderzoek is hier te vinden: https://examine.vu.nl/cgi-bin/inferentie.pl?qst_id=13004

Ik kijk uit naar uw reacties!

Berichten: 2

Re: Enqu

Ik ben vergeten te melden welke doelgroep nodig is voor dit onderzoek.

Iedereen met de Nederlandse nationaliteit kan meedoen.

Berichten: 369

Re: Enqu

Een erg interessant onderzoek. Ik heb het ingevuld en ben benieuwd naar de uitkomsten!
Onzekerheid is de enige zekerheid die het leven te bieden heeft - leef daar naar!

Berichten: 7

Re: Enqu

Ook ingevuld. Ben benieuwd naar de resultaten!

Berichten: 37

Re: Enqu

Ik heb ook maar even de enquête ingevuld. Vond wel dat sommige antwoorden op vragen wat zwart/wit geformuleerd werden. In sommige gevallen had ik een heel andere mening en gevoel dan het antwoord zou doen vermoeden.

Maar ben uiteraard ook erg benieuwd naar het resultaat.

Berichten: 369

Re: Enqu

Ik heb ook maar even de enquête ingevuld. Vond wel dat sommige antwoorden op vragen wat zwart/wit geformuleerd werden. In sommige gevallen had ik een heel andere mening en gevoel dan het antwoord zou doen vermoeden.


Daar sluit ik me overigens bij aan.
Onzekerheid is de enige zekerheid die het leven te bieden heeft - leef daar naar!

Reageer