Springen naar inhoud

Aub hulp bij een oefenopdracht mbt steekproeven (sociologie)

• Log in om te kunnen reageren

Jolina de Boer

Jolina de Boer

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 06 juni 2010 - 19:07

Hey mensen, ik ben nieuw hier.. Ik studeer sociologie aan de UvA, maar ik heb echt problemen met een opdrachtje.. Het is niet echt moeilijk, maar ik zit steeds te twijfelen of ik bijvoorbeeld voor een gestratificeerde of getrapte steekproef moet gaan.. Het gaat om deze opdracht:

Methodiek

Opdracht