Beroepsorientatiedag plaats

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 2

Beroepsorientatiedag plaats

Hoi,

Ik ben Anouk en ik zit in de vierde klas van het Gymnasium. Als profiel heb ik natuur en techniek. Ik wil graag voor school een dag met iemand meelopen op zijn/haar werk. Mijn interesse gaat uit naar natuurkunde/wiskunde, hier wil ik later waarschijnlijk in verder. Daarom zoek ik een beroepsoriëntatiedag plaats bij een bedrijf dat zich bezig houdt met - het liefst - toegepaste natuurkunde of wiskunde.

Ik woon in Groningen dus het makkelijkste zou zijn om een plaats te vinden in Groningen zelf, maar reizen is voor mij geen probleem. Als het een interessante plek is ben ik bereid om naar elke plaats in Nederland te reizen zolang deze plaats bereikbaar is met het openbaar vervoer.

De door school gekozen data voor deze beroepsoriëntatiedag zijn 1, 2 en 6 juli. (Eventuele andere data daarna zouden ook kunnen)

Alle ideeën zijn welkom en ik stel ze erg op prijs. Als iemand een plaats beschikbaar heeft of een leuke plek weet hoor ik het graag.

Anouk

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Beroepsorientatiedag plaats

AnoukQ schreef:Ik wil graag voor school een dag met iemand meelopen op zijn/haar werk.

... dat zich bezig houdt met - het liefst - toegepaste natuurkunde of wiskunde.
Een dagje meelopen met een toegepaste wiskundige? ;)
Verborgen inhoud
...maak daar maar zitten van...


Misschien hier eens proberen? Of moet het effectief een bedrijf zijn? Overigens een leuke opdracht, ik wou dat ik dat nog gekregen had.
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Berichten: 2

Re: Beroepsorientatiedag plaats

317070 schreef:Een dagje meelopen met een toegepaste wiskundige? ;)
Verborgen inhoud
...maak daar maar zitten van...


Misschien hier eens proberen? Of moet het effectief een bedrijf zijn? Overigens een leuke opdracht, ik wou dat ik dat nog gekregen had.


hoi, toegepaste wiskunde.... klinkt wel oke....

Kan je me iets meer vertellen over wat je precies doet en op welke afdeling...?

hoe heet je eigenlijk??

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Beroepsorientatiedag plaats

AnoukQ schreef:hoi, toegepaste wiskunde.... klinkt wel oke....

Kan je me iets meer vertellen over wat je precies doet en op welke afdeling...?

hoe heet je eigenlijk??
Hmmm, er is hier blijkbaar verwarring ontstaan. Ik werk daar dus niet (ik studeer zelf nog ;) ). Ik geef je alleen de suggestie dat als die dingen je interesseren, je daar eens mensen gaat moeten aanschrijven.

Omdat je zowel in plaats en tijd beperkt bent, zou ik niet te veel hopen op een reactie op dit forum. Ook al omdat die data voor sommigen/velen in hun vakantie valt.
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Reageer