Enquête reclassering en straf, jouw hulp heb ik hard nodig!

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 2

Enqu

Beste,

Het is zover, ik heb groen licht gekregen en ben vol gas begonnen aan mijn afstudeeronderzoek. Hierbij heb ik jouw hulp nodig.

Onder staat een link die je naar een digitale vragelijst stuurt. Het is een leuke, eenvoudige enquête waar wat vragen worden gesteld over de reclassering en het begrip 'straf'. Iets waar iedereen wel een mening over heeft!

Ken je de reclassering niet (zo) goed, dan loont het voor mij alsnog als je de vragenlijst helemaal invult. Geen enkel antwoord is verkeerd dus laat je vooral niet afschrikken!

Het invullen duurt ongeveer 10 minuutjes, daarmee help je mij en de wetenschap een stukje verder mee!

Belangrijk om te weten: het onderzoek is anoniem, onherkenbaar en onherleidbaar. Niemand (inclusief ik) weet wat je hebt ingevuld en wat je mening is.

Alvast ontzettend bedankt voor je hulp,

Marije

Link onderzoek

www.thesistools.com/web/?id=144943

Gebruikersavatar
Berichten: 375

Re: Enqu

Ik heb je bericht verplaatst maar zal jouw enquete invullen! Succes

Berichten: 1.168

Re: Enqu

Ik wil je enquete wel invullen, maar verander dan ajb 'gebeurd' in je verzoek om de vragenlijst in te vullen in 'gebeurt'. Het gebeurd anoniem. Dat staat slordig. De d/t fouten zijn niet nodig, de regel is nog steeds zo simpel. Bij OTT stam plus T.

Succes!

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Enqu

Wie mag de enquête allemaal invullen? Is het bedoeld voor Nederlanders, Belgen, beide? Kun je wat meer vertellen over je onderzoek, en kun je er achteraf (als het voltooid is) nog wat info over geven?

Berichten: 2

Re: Enqu

@ de grijze muis: bedankt voor je tip, je hebt gelijk. Volkomen overheen gelezen. Ik heb het gelijk aangepast ;)

@ ypsilon: het onderzoek is gericht op Nederlandse respondenten, althans, personen die wonend in Nederland zijn. Het is een peiling wat 'men' van Reclassering Nederland weet en vindt. Dat gecombineerd met 'hoe' men over straf denkt. Heel veel meer kan ik er niet over zeggen, omdat dat ik dan bezig ben met kennisgeving, en dat wil ik juist peilen.

Natuurlijk zal ik je laten weten hoe het is afgelopen als je dat leuk vindt, TheLaw vroeg het me ook.

Reageer