Springen naar inhoud

huiswerk en practica forum.

• Log in om te kunnen reageren

Antoon

Antoon

• >1k berichten
  • 1750 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 augustus 2005 - 22:24

Ik vindt het een goed idee om de starter van een topic te vragen of ze als het hun blieft erbij te zetten in welke klas ze zitten en welk nivau ze doen. ik ben daar altijd erg benieuwd naar want dan weet ik waar ik wat zou leren, en als ik iets niet weer of wel, of ik op de hoogte ben van wat andere zijn, en of ik misschien meer kan dan dat ik zou moeten kunnen

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 augustus 2005 - 00:35

Veel topicstarters zijn gasten, maar mss is het niet slecht om mss een pinned topic te maken, en mss als het kan dat voor je een bericht maakt daar dat je eerst een waarschuwing krijgt van de regels (als je gast bent) en dat je dan akkoord moet klikken ofzo en dan pas je bericht kan posten.

Dit kan heel wat verwarring vermijden en zo gaan mss ook alle gasten de [Vak] Tag gebruiken :wink:

Syd

Syd

• >1k berichten
  • 1107 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 augustus 2005 - 11:38

Precies, ben ik het mee eens. Dan weet je ongeveer op welk niveau de vraagsteller is, zodat je daar met het antwoord geven rekening kan houden. :shock:

Math

Math

• >1k berichten
  • 1460 berichten
  • VIP

Geplaatst op 29 augustus 2005 - 16:20

...als het kan dat voor je een bericht maakt daar dat je eerst een waarschuwing krijgt van de regels (als je gast bent) en dat je dan akkoord moet klikken ofzo en dan pas je bericht kan posten.

Dit kan heel wat verwarring vermijden en zo gaan mss ook alle gasten de [Vak] Tag gebruiken  :wink:

Hmm, altijd goed als mee wordt gedacht. Ik weet niet of dit mogelijk is, maar ik leg het voor aan de rest.
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Antoon

Antoon

• >1k berichten
  • 1750 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 augustus 2005 - 10:51

Hmm, altijd goed als mee wordt gedacht. Ik weet niet of dit mogelijk is, maar ik leg het voor aan de rest.

altijd goed dat moderators wat doen met de wensen

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 30 augustus 2005 - 14:28

altijd goed dat moderators wat doen met de wensen

Is ook waar :shock:

Math

Math

• >1k berichten
  • 1460 berichten
  • VIP

Geplaatst op 30 augustus 2005 - 15:41

Vooralsnog staat het op een laag pitje. Zeker voorlopig zal er geen wijziging in de gang van zaken / regels plaatsvinden.
Redenen die genoemd werden zijn:
- vaak is duidelijk genoeg op te maken uit de post over welk niveau het gaat.
Als bijv. iemand van 3gymnasium een vraag stelt over afronden ( :shock: ), dan moge duidelijk zijn dat deze leerling gebaat is bij een brugklas antwoord en niet hocuspocus van 3gymnasiumniveau
- het maken van die extra regel (als we het willen, willen we het uiteraard ook consequent doen) zou er ook voor zorgen dat moderatoren extra werk zouden krijgen om het na te leven. Als edit onder een bericht oid.
Dat is uiteraard niet de bedoeling, want we zijn en blijven uiteraard allemaal vrijwilligers. De [vakgebied]-tags wordt ook vrij vaak vergeten.

Dan weten jullie dat dus. :wink:
Dan wilde ik nog even zeggen dat wij het wel erg op prijs stellen dat er op deze manier meegedacht wordt door jullie. Onze dank dus daarvoor. (Als tegenhanger van Bedankje voor de Mods ;) )
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures