Forum voor op mijn website

Moderator: Rhiannon

Berichten: 10

Re: Forum voor op mijn website

Maar je kunt wel zelf de zaak beheren en een admin voeren? Is het trouwens alleen in het Engels beschikbaar en zo ja, valt het om te bouwen naar een Nederlandse versie?

Berichten: 10

Re: Forum voor op mijn website

Er wordt maar 16MB vrij gehost via het Invision Power Board als ik het wel heb. Dat is niet veel. Kun je er meerdere naast elkaar aanmaken onder hetzelfde e-mailadres en IP-nummer?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Forum voor op mijn website

Je kan er meerdere aanmaken, maar die zullen wel een andere naam dragen en dus ook een andere link hebben. Het zullen dan ook 2 van elkaar staanden fora zijn :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 352

Re: Forum voor op mijn website

Bart schreef:Het meest eenvoudige om mee te werken en te installeren is PHPBB. De PHP code en databases zijn echter een rommeltje, dus als je zelf met de code wilt spelen dan is PHPBB niet aan te raden. Een eenvoudig, maar zeer goed geschreven forum is het xmb forum. Je moet echter wel enige achtergrond ervaring hebben met databases en scripts om deze te installeren.
Dat forum ziet er mij ook wel goed uit :shock: , maar ik heb niet zoveel ervaring met forums dus ...

Ik krijg het maar niet geïnstalleerd ;)
Als jouw forum moet komen te staan op de server waar je zonet naar verwees, dan zal het je niet lukken om er een forum op te plaatsen. Jouw provider staat dit namelijk niet toe. Je kunt hoogstens een formuliertje en een tellertje op je site zetten.
In de onwetendheid kan men volmaakt gelukkig zijn.

Ward Ruyslinck

Reageer