Springen naar inhoud

Hoofdpijn

• Log in om te kunnen reageren

ZVOO

ZVOO

• >25 berichten
  • 36 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 augustus 2005 - 21:21

Ik heb een vraag...

Ik heb elke dag behoorlijk last van hoofdpijn. Ik heb een zwaar drukkend gevoel in mijn hoofd en af en toe krijg ik heftige steken waarbij de pijn (soms) niet uit te houden is. Deze steken zetten plotseling op en verdwijnen na verloop van tijd vanzelf. Ik ben bij mijn huisarts geweest maar hij geeft aan dat het te maken heeft met stress. Dit kan heel goed maar is er een manier waardoor ik de hoofdpijn kan minderen? Ik ben geen voorstander van medicatie en wil het graag op een andere manier oplossen. Hebben jullie misschien een idee?

Groet, ZVOO

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

ZonnTroLL

ZonnTroLL

• >250 berichten
  • 710 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 augustus 2005 - 21:41

In de zetel liggen en naar u lievelingsfilms kijken samen met u lievelingskoekjes zal de stress wel een beetje verlagen, maarja, ik ben geen kenner en zoiets had je zelf wel al bedacht.
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.

pebbles

pebbles

• 0 - 25 berichten
  • 9 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 augustus 2005 - 21:44

veel water drinken
Madame La Prťsidente! S.Astrogirl

JanMeut

JanMeut

• >1k berichten
  • 2116 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 augustus 2005 - 21:49

Aangezien de oorzaak kennelijk stress is lijkt het me verstandig de oorzaak weg te nemen. Dan heb je ook geen medicatie nodig.
β-Damascenon en maneschijn

Mario

Mario

• >100 berichten
  • 141 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 augustus 2005 - 22:48

Een goed glas alcohol drinken...klinkt raar maar het helpt...

Wel maar 1 glas hť

Sylvester

Sylvester

• >100 berichten
  • 151 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 augustus 2005 - 11:25

Ik heb elke dag behoorlijk last van hoofdpijn.