Springen naar inhoud

Leuke verenigingen?

• Log in om te kunnen reageren

Glacius

Glacius

• >25 berichten
  • 83 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 juli 2010 - 20:35

Kent iemand nog leuke verenigingen met mensen tussen de 18 en 28 jaar, die regelmatig bijeenkomsten hebben?
Mijn interesses, o.a. Film, Fotografie, Design/Tekenen, Natuur, Sterrenkunde (op newbie niveau haha), Aardse mysteries/Paranormale zaken, Games/Bordspellen/Poolen/Darten, Uitgaan/Uitstapjes, Cultuur/Kunst, Filosofie, Recreatief Sporten...
Heb zoveel interesses en toch kan ik geen enkele verenigingen e.d. vinden die mij interessant lijken. Of het is er gewoon niet of het zit vol met mensen minstens boven de 30, zoniet ouder. In de noordelijke provincies dus, en het liefst natuurlijk gewoon in Groningen-stad of Assen.

mvg.

Veranderd door Glacius, 24 juli 2010 - 20:37

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

anusthesist

anusthesist

• >5k berichten
  • 5822 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 juli 2010 - 10:39

Studeer je?
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Glacius

Glacius

• >25 berichten
  • 83 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 juli 2010 - 11:52

Studeer je?

Nee, volgend jaar pas.

JWvdVeer

JWvdVeer

• >1k berichten
  • 1114 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 juli 2010 - 12:00

Op vrijwel alle willekeurige studentenverenigingen die een beetje een aantal leden hebben, kun je wel een dergelijke gemęleerd gezelschap vinden dat je vrijwel al die zaken aan bod kunt stellen. Het nadeel is dat je dan de goede persoon per interesse moet hebben.
Het is ook nadelig dat je nog niet studeert. Ik weet niet wat je met `volgend jaar pas` bedoelt. Maar ik neem aan dat je bedoelt: pas met collegejaar 2011-2012?

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures