Vragenlijst wandelen en fietsen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 3

Vragenlijst wandelen en fietsen

Bij deze wil ik iedereen graag uitnodigen voor het invullen van een vragenlijst voor mijn afstudeeronderzoek.

De vragenlijst gaat over wandelen en fietsen voor vervoersdoeleinden en duurt ongeveer 20 minuten.

Je helpt me er ontzettend mee! Onder de deelnemers worden daarnaast ook vijf VVV irischeque ter waarde van 50 euro verloot.

Om deel te nemen aan het onderzoek kunt u op onderstaande link klikken (of in adresbalk plakken):

http://tmquest.tm.tno.nl/nq.cfm?q=16a15973...f8-a595290785fc

Alvast ontzettend bedankt!!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Vragenlijst wandelen en fietsen

Ingevuld. Je vergat erbij te vertellen dat de enquête alleen voor Nederlanders bedoeld is (het postcodeveld accepteert alleen volledige Nederlandse postcodes).
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 3

Re: Vragenlijst wandelen en fietsen

Ingevuld. Je vergat erbij te vertellen dat de enquête alleen voor Nederlanders bedoeld is (het postcodeveld accepteert alleen volledige Nederlandse postcodes).


In ieder geval bedankt voor het invullen! Goed punt, ik had er inderdaad bij moeten vermelden dat het onderzoek alleen ingevuld kan worden wanneer je een Nederlands woonadres hebt.

Berichten: 37

Re: Vragenlijst wandelen en fietsen

Ik heb je enquête ook even ingevuld. Wel een korte enquête die zeker geen 20 minuten duurt om in te vullen ](*,) .

Berichten: 3

Re: Vragenlijst wandelen en fietsen

Ik heb je enquête ook even ingevuld. Wel een korte enquête die zeker geen 20 minuten duurt om in te vullen ](*,) .


Fijn dat je de lijst hebt ingevuld! De 20 minuten is gebaseerd op de langse versie (Er zijn namelijk drie versies: alleen fietsen, alleen wandelen, fietsen & wandelen), maar het is een grove schatting.

Reageer