Springen naar inhoud

Venn Diagram

• Log in om te kunnen reageren

Poll: Wat vind je van VennDiagram.tk? (13 gebruiker(s) hebben cast gestemd)

1. Wat een $#% site :( (0 stemmen [0.00%])

Percentage van stemmen: 0.00%

2. Geweldig! :D (3 stemmen [23.08%])

Percentage van stemmen: 23.08%

3. Wel grappig :) (3 stemmen [23.08%])

Percentage van stemmen: 23.08%

4. Wat moet ik ermee? :| (7 stemmen [53.85%])

Percentage van stemmen: 53.85%

Stem Gasten kunnen niet stemmen

thulsen

thulsen

• 0 - 25 berichten
  • 17 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 17 januari 2003 - 21:04

Hoi iedereen!

ben op dit moment druk bezig met de website http://www.venndiagram.tk , een website waarop je van alles te weten kunt komen over Venn Diagrammen. Je kunt er ook zelf een Venn Diagram tot drie cirkels mee maken, dmv een zeer ingenieus script 8)
En nog nergens op deze manier beschikbaar, vergelijk maar eens met VennDiagram.com waar je alleen de lettertjes in drie even grote cirkeltjes kunt aanpassen (duh..)

Wel ff de SVG viewer van Adobe downloaden!

Greetz
Tim

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Bro

Bro

• >1k berichten
  • 1072 berichten
  • VIP

Geplaatst op 18 januari 2003 - 03:37

Mischien leuk om een paar praktische voorbeelden van het gebruik in je pagina op te nemen. Dit fleurd de pagina wat op. Ik geloof dat in de statistiek nog wel het een en ander te vinden is over dit onderwerp.

• Gast

Geplaatst op 18 januari 2003 - 16:01

Mischien leuk om een paar praktische voorbeelden van het gebruik in je pagina op te nemen. Dit fleurd de pagina wat op. Ik geloof dat in de statistiek nog wel het een en ander te vinden is over dit onderwerp.

Wordt aan gewerkt! :shock:

thulsen

thulsen

• 0 - 25 berichten
  • 17 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 januari 2003 - 12:46

Statistiek + voorbeeldje staat erbij! :shock:

DePurpereWolf

DePurpereWolf

• >5k berichten
  • 9240 berichten
  • VIP

Geplaatst op 16 maart 2003 - 21:37

Het is een leuke opzet. Maar wat ik vindt de theorie een beetje magertjes, dat van die twee rondjes is wel duidelijk, al zou ik hier ook graag een voorbeeld van hebben. Maar de theorie van de drie rondjes is niet eens aanwezig, dat had ik toch wel verwacht. Mijn credo is altijd, als je het uit kan leggen zodat iedereen het begrijpt, heb je het pas echt begrepen. Probeer ook zo te denken als je de site maakt. Denk via de gedachten van een student die op de site komt kijken omdat hij toevallig het woord Venndiagram ergens heeft opgevangen, je moet hem dus interesseren (voorbeelden, waar wordt het nu in gebruikt) Informeren (formule's) en enthousiast maken, (script voor eigenVenndiagram, mogelijke toepasgebieden)

Het is een leuk projectje.

Veerle Van Heyste

Veerle Van Heyste

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 11 april 2009 - 14:32

Hoi iedereen!

ben op dit moment druk bezig met de website http://www.venndiagram.tk , een website waarop je van alles te weten kunt komen over Venn Diagrammen. Je kunt er ook zelf een Venn Diagram tot drie cirkels mee maken, dmv een zeer ingenieus script 8)
En nog nergens op deze manier beschikbaar, vergelijk maar eens met VennDiagram.com waar je alleen de lettertjes in drie even grote cirkeltjes kunt aanpassen (duh..)

Wel ff de SVG viewer van Adobe downloaden!

Greetz
Tim

Hi Tim,

Ik heb je website over het vendiagram even bekeken en wou een vendiagram maken. Maar dat lukt me niet! Ik krijg het niet te zien. Kan ik hier iets aan doen?

grtjs

TD

TD

• >5k berichten
  • 24049 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 april 2009 - 16:58

Hi Tim,

Ik heb je website over het vendiagram even bekeken en wou een vendiagram maken. Maar dat lukt me niet! Ik krijg het niet te zien. Kan ik hier iets aan doen?

grtjs

Ik weet niet of het je is opgevallen, maar dit is een bericht van meer dan 6 jaar oud. Ik vrees dat je Tim via deze weg niet meer zal kunnen bereiken...
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Lapzwans

Lapzwans

• >100 berichten
  • 145 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 april 2009 - 20:57

Zijn laatste post is van september 2008, dus er is een kleine kans dat het nog lukt ;)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures