Springen naar inhoud

* * * * - 1 stemmen

Plaatsing vacatures op wetenschapsforum

• Log in om te kunnen reageren

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 03 augustus 2010 - 10:22

Regelmatig ontvangen we het verzoek of er een vacature ergens op Wetenschapsforum mag worden geplaatst. Tot voorheen hebben we hier niet mee ingestemd, omdat het ons geen goede zaak leek als commerciŽle berichten door "gewone" forumberichten heen staan.

In overleg met enkele partijen hebben we pas besloten om hier toch eens een proef mee te starten. Vanaf nu is het dan ook mogelijk dat organisaties hun vacatures op Wetenschapsforum onder de aandacht brengen. Om de scheiding duidelijk te houden is hier een apart forum voor ingericht, zie daarvoor het Vacatureforum.

Kijk er vooral af en toe rond, wellicht zit er leuke nieuwe functie voor je tussen! Mocht u graag ook uw vacatures in het betreffende forum laten zien, neem dan vooral contact op. We kunnen dan de mogelijkheden en bijbehorende tarieven doornemen. We zijn telefonisch bereikbaar op +31 40 2728560, vraag naar Miels van Schaik.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

317070

317070

• >5k berichten
  • 5567 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 04 augustus 2010 - 17:41

Leuk idee. Ik ben voor. ](*,)
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet
And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign
-Alanis Morisette-

Dido

Dido

• >1k berichten
  • 1814 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 04 augustus 2010 - 19:52

Ik zie er eigenlijk ook geen enkele reden voor waarom dit nadelig zou kunnen zijn... Ik ben dus zeker ook voor! ](*,)
Ik ben er zeker van dat je er mensen, die op zoek zijn naar een job, gelukkig zal door maken.

Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Wien Ee

Wien Ee

• >1k berichten
  • 3133 berichten
  • VIP

Geplaatst op 08 augustus 2010 - 10:54

Prima!
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures