Problemen bij verzenden PB

Gebruikersavatar
Berichten: 420

Problemen bij verzenden PB

Wanneer ik een PB verstuur bleef dit eerst vrij lang in de outbox staan, maar nu al de hele dag en lijkt het erop dat er niets wordt verzonden.

Hebben meer gebruikers dit probleem?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Problemen bij verzenden PB

Ik dacht altijd dat het bericht in de outbox blijft staan, totdat het door de ontvanger gelezen in. Dan verplaatst het naar de sentbox. Ik heb i.i.g. ook nog 3 berichten in mijn outbox (o.a. eentje uit december 2004)...
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 420

Re: Problemen bij verzenden PB

Hmmm, dat zou een verklaring kunnen zijn, maar dit was me nog niet eerder zo opgevallen.


We zullen wel zien,


Grtz.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Problemen bij verzenden PB

Ik dacht altijd dat het bericht in de outbox blijft staan, totdat het door de ontvanger gelezen in.


Dat is correct.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 420

Re: Problemen bij verzenden PB

Elmo schreef:Ik dacht altijd dat het bericht in de outbox blijft staan, totdat het door de ontvanger gelezen in.

Dat is correct.

Ahh,


Dank voor deze aanvullende info!


Gtrz

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: Problemen bij verzenden PB

Even nog wat offtopic praat, Hoeveel word er ge-PB-ed?

hoeveel berichten gaan er perdag om? en hoeveel gemiddeld per persoon?

is er een groot verschil tussen moderators en normale gebruikers?


ik heb in de tijd dat ik hier actief ben 6 berichten gehad (geloof ik)

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Problemen bij verzenden PB

Stuk of 22. Dat is nog steeds weinig als je na gaat hoe lang ik al actief ben op dit forum.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Problemen bij verzenden PB

Gewoon vaak de topics in de war sturen of vervuilen, krijg je genoeg PB's... :wink: :shock:


(Ik spreek niet uit eigen ervaring hoor.. Ik zeg het maar even :wink: )
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: Problemen bij verzenden PB

het licht er ook heel erg eraan hoe je bent ingesteld. ik ga uit mijnzelf nooit een PB gesprek starten (nog nooid gedaan IIG) maar ik heb ooit een keer (4 van mijn berichten) van een persoon gekregen die de discussie op een forum (volledig ontopic) met mij voortzette via de PB.

ja dan staat hij zo vol natuurlijk.


daarom vraag ik gemiddeld, en of ik veel mis loop..

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Problemen bij verzenden PB

Ik heb er ook maar 4 a 5 in totaal. Sommige mensen zullen er (veel) meer hebben, maar het hangt er vooral vanaf hoe actief je zelf bent denk ik. Als je er geen aanleiding toe geeft, zul je ze niet snel ontvangen.


Of misschien zijn we gewoon niet interessant genoeg.. :shock:
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Problemen bij verzenden PB

De moderatoren krijgen waarschijnlijk wat meer PB's dan de gewone gebruikers, en we sturen er waarschijnlijk ook wat meer. Maar dan moet je aan 1/2 per week denken en dat is bijna allemaal 'buisness' (waarschuwingen over postgedrag, verzoeken tot verwijderen van berichten, herinneringen aan forumregels, ....). Niet echt schokkend veel dus. :shock:
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: Problemen bij verzenden PB

Antoon en van die 6 heb ik er je gelovik zelf nog 2 gestuurd :shock:


ik heb er 4 wat redelijk veel is vind ik aangezien ik 3 maan passief ben geweest ;)

Berichten: 36

Re: Problemen bij verzenden PB

Ik heb er denk ik een stuk of 30 verstuurd en ontvangen. Misschien nog meer wat ik had mijn limiet bereikt in mijn inbox en nu is die alweer halverwege.


Ik moet erbij zeggen dat ik contact heb over een forum dat verwijdert is. Ik voer geen discussies via pb.


Groet, ZVOO

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: Problemen bij verzenden PB

Ik heb er nu exact 20. Ik had er een paar over de minicursus EM, een discussie over kwik en een vermaning omdat ik mijn email adres in mijn sig had gezet.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Problemen bij verzenden PB

maar  ik heb ooit een keer (4 van mijn berichten) van een persoon gekregen die de discussie op een forum (volledig ontopic) met mij voortzette via de PB.
Mocht dat nog een keer gebeuren: we vinden het prettiger wanneer een on-topic discussie zoveel mogelijk op het openbare forum verloopt. Verzoek is dus om in een dergelijk geval een pb terug te sturen met de mededeling dat je het liever op het forum behandelt. Zo is de discussie ook voor de rest te volgen, wel zo interessant!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer