Problemen met ingelogd blijven

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Problemen met ingelogd blijven

Ik heb de laatste tijd een probleem. Als ik ben ingelogd laat ik het hoofdscherm meestal staan, en open een nieuw venster als ik een bericht lees of post. Maar nu, als ik een nieuw scherm open, ben ik in dat nieuwe scherm uitgelogd, en in het "eerste" hoofdscherm nog ingelogd :shock: . Als ik dan een berichtje wil posten moet ik eerst opnieuw inloggen (een aantal keer, want hij doet het dan ook steeds weer niet).


Hebben jullie daar ook weleens last van, en hoe zou dat kunnen komen en is dat dan te verhelpen?


Het is om :?: van te worden

Gebruikersavatar
Berichten: 1.172

Re: Problemen met ingelogd blijven

het niet openen in een nieuw venster.


overigens ben ik altijd ingelogd al open ik tien vensters
"If you wish to make an apple pie truly from scratch, you must first invent

the universe." -- Carl Sagan (US physicist and astronomer,1934-1999)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Problemen met ingelogd blijven

Ik was ook altijd in gelogd, maar nu dus niet meer. Toen ik deze topic aanmaakte was ik ook weer uitgelogd, ik heb het dan later als eigen bericht gemaakt.


Als ik het in één venster houd, is het ook, dus dat is geen oplossing

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Problemen met ingelogd blijven

Even een vraagje om het zelf snel te kunnen checken:


Boven in beeld kunnen (met betrekking tot je prive berichten) twee dingen staat:
  • Niet ingelogd

    Dan staat er boven in beeld "Log in om je privé berichten te bekijken".
  • Wel ingelogd

    Dan staat er "Je hebt geen nieuwe berichten". (of natuurlijk "je hebt x nieuwe berichten")
Als je in situatie 2 een link in een nieuw venster opent, dan verandert de berichtentekst steeds naar situatie 1?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Problemen met ingelogd blijven

Als je in situatie 2 een link in een nieuw venster opent, dan verandert de berichtentekst steeds naar situatie 1?


Ja, maar nu is het weer niet, het verschilt van dag tot dag, misschien heeft het betrekking tot het wissen van cookies ofzo?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Problemen met ingelogd blijven

Ja, maar nu is het weer  niet, het verschilt van dag tot dag, misschien heeft het betrekking tot het wissen van cookies ofzo?
Zeker. Ingelogd blijven gaat vrijwel altijd met cookies. Dus als je die hebt weggemikt (of je hebt je disk geformatteerd) ben je nergens meer ingelogd en moet je dat overal opnieuw doen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Problemen met ingelogd blijven

Dat zal het wel zijn dan, in ieder geval bedankt, het is nu weer opgelost.

Reageer