Springen naar inhoud

meerkeuze oef wiskunde (link)

• Log in om te kunnen reageren

noortje

noortje

• >1k berichten
  • 1210 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 februari 2004 - 19:01

Toen ik in het vierde middelbaar zat, hadden we een leerkracht die dergelijke vragen stelde (de site is trouwens van hem).

Ze zijn niet zo gemakkelijk als het lijkt (zeker niet als hij de nodige minpunten aanrekende).

Aan de hand van deze testen keek hij wie wiskunde al dan niet kon.

Misschien wel leuk als je juist op school op een bepaald onderwerp bezigbent en je wil kijken of je het echt door hebt!

http://www.gricha.be...r.antwerpen.be/
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ernie

Ernie

• >100 berichten
  • 179 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 februari 2004 - 23:12

Hoe was het om hem als leerkracht te hebben? :?:

Hij is trouwens jurylid van de Vlaamse Wiskunde Olympiade :shock:

noortje

noortje

• >1k berichten
  • 1210 berichten
  • VIP

Geplaatst op 29 februari 2004 - 17:04

Een hele leuke leerkracht! Hij is echt met wiskunde bezig en gaf ons ook zeer "leuke" zaken omtrend zijn vak. Hij had vaak een of ander raadsel ofzo.

Hij gaf ook boeiend les, op een manier dat het je echt gaat interesseren.

Ik wist niet dat hij in die jury zat, wel dat hij veel vragen voor de VWO maakt (hij liet dan de beste kiezen door collegas). Achteraf had hij allerlei statistiekjes over zijn vragen: hoeveel dat antwoord en zo van die zaken.

zo'n leerkrachten zouden er in ieder geval meer mogen zijn!
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures