ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 3

ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

hallo beste mensen ,

ik wil graag wat Magnesiumlint kopen / bestellen , maar ik weet niet waar.

Weten jullie een site of een verkoopAdres in Delft ?

alvast bedankts jongens , gr , yellow

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

(Liever geen dubbelpost te gebruiken.)

Mensen reageren niet om 2 redenen:

1. ze hebben je post nog niet gelezen

2. ze weten geen antwoord op je vraag

Zoals ik al eerder heb gezegd:

www.hekserij.nl heeft dat misschien wel.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 3

Re: ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

nee het staat niet op hekserij.nl , aleen magnesiumsulfaat , maar heeft dat hetzelfde effect als magnesium ?

alvast bedankt , en trouwens , kan je ergens zien hoeveel bezoekers er op de forums zijn?

yellow

Gebruikersavatar
Berichten: 2.116

Re: ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

Je kan ook een Email naar de Hekserij sturen, zoals je mogelijk op hun site hebt gelezen is op aanvraag meer leverbaar dan op de site vermeld staat.

Overigens geef ik je weinig kans, magnesiumlint mag niet zomaar per post verzonden worden omdat het als licht ontvlambare stof te boek staat.
β-Damascenon en maneschijn

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

onderaan de hoofdpagina kan je de statistieken bekijken.

(linkje via een icoon van een grafiekje)
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 3

Re: ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

ok iemand anders ? trouwens ook wel geinterresseert in aliminiumpoeder 8)

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

aluminium poeder is zelf ook wel te maken. Een stukje aluminium veilen geeft je dit resultaat. Bij verschillende werkplaatsen hebben ze dit misschien ook nog wel.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 292

Re: ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

Op smart elementskan je de meeste 'ongevaarlijke' elementen kopen, in zuivere vorm. Magnesium dus ook, veel plezier!!!
4e-jaars Life, Science & Technology: Chemie

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 1.433

Re: ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

Ah, je wilt *** gebruiken voor een ***reactie? Als je maar oppast en het alleen in zeer kleine hoeveelheden doet. Er komen spetters vloeibaar metaal bij vrij, en de sterke UV-straling die de reactie genereert kan je netvliezen ernstig beschadigen.

*** Edit Moderator (Janmeut): Lees onze regels mbt vuurwerk en explosieven maar eens.

Re: ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

he ze hebben alleen van dat 99,995% voor 2,3 gram super pure spul , vam 2o euro enzo , is er nergens iets goedkoper ?

Berichten: 2.746

Re: ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

ok iemand anders ? trouwens ook wel geinterresseert in aliminiumpoeder  8)


wil je toevallig ook weten hoe je aan veel roest kunt komen :shock:

Berichten: 29

Re: ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

kijk waar hij om vraagt .. alluminiumpoeder... magnesiumlint.... hij wil geen reacties doen ... hij wil gewoon vuurwerk maken haha.. Het zou me niet verbazen als hij helemaal niks van scheikunde zou weten.

Misschien is het handig om in dat geval niet dingen in de fik te steken !

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

Nee hij wil volgens mij Thermiet maken zoals superslayer volgens mij terecht vroeg met zijn roest.
Mensen reageren niet om 2 redenen:  

1. ze hebben je post nog niet gelezen  

2. ze weten geen antwoord op je vraag
Misschien een andere reden waarom mensen niet reageren, is omdat je hier inlogt om te vragen hoe je aan toch wel gevaarlijke dingen kan komen. Het is niet voor niets steeds lastiger te verkrijgen. Als je weet hoe je er mee om moet gaan is het leuk, kan ik uit eigen ervaring zeggen. Echter als je een onderschrift hebt wat: pyromaan, zegt, ben ik niet zo geneigd om je te helpen. Niet om vervelend te zijn, maar ik weet niet hoe oud je bent, wat je weet, hoe voorzichtig je bent enz. Dit soort onderschriften helpen dan vervolgens niet.

Volgens mij zul je in Nederland geen winkel vinden dat magnesium verkoopt, ik geloof dat het verkoop aan particulieren zonder vergunning verboden is voor veel elementen. Smart Elements zit in Oostenrijk. Ze verkopen daar ook natrium, ik betwijfel of ze dat zomaar aan elke particulier geven. Zo 'ongevaarlijk' is dat niet.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 29

Re: ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

thermiet of vuurwerk.. link is het toch wel.. en je weet inderdaad niet wat hij weet en precies wil... Kun je iets duidelijker zijn ??

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: ik zoek een verkoop adresje van Magnesiumlint

Zoals mensen kunnen zien heb ik de laatste 2 posts verwijderd. De vragen die werden gesteld zijn niet toegestaan i.v.m ons vuurwerk- en explosieven beleid. Tevens gaat om dezelfde reden dit onderwerp op een -slotje-
Appareo decet nihil munditia?

Gesloten