Tegen de regels?

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 9

Tegen de regels?

Hulp gevraagd...

Na het lezen van de titel en de kleine omschrijving bent u misschien wel benieuwd naar het lezen van dit topic

Ik heb namelijk de hulp nodig van ieder die mij kan helpen om te zeggen of ik de regels al dan niet breek.

In het bijzonder zou een admin mij kunnen helpen


Het probleem bestaat erin dat ik na veel opzoekingswerk telkens vastloop bij hetzelfde punt ik probeer verder te zoeken

maar hoe dieper ik graaf word de informatie die voor handen is onduidelijk en onsamenhorend.

Ieder heeft er zo zijn eigen gedacht over.


Mijn vragen in een ander topic zouden gaan over Hennep planten.

Is dit of is dit niet in strijd met de regels?

het gaat hierbij niet om hennep planten bedoelt voor productie van zwaar THC houdende producten beter bekend als Wiet, Cannabis en dergelijke.

het gaat over de productie van hennep planten bedoeld voor

Meel

Olie

Medicijnen

Vezelproducten (touw, papier, kledij,...)


Hierbij zou wel informatie besproken worden die mensen met verkeerde bedoelingen kunnen gebruiken voor de productie van Nederwiet zal ik het noemen


Dus dan nu hoor ik graag het verdicht

Berichten: 9

Re: Tegen de regels?

Dus dan nu hoor ik graag het verdicht


Verdict natuurlijk ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Tegen de regels?

saroto schreef:(...)

Mijn vragen in een ander topic zouden gaan over Hennep planten.

Is dit of is dit niet in strijd met de regels?

het gaat hierbij niet om hennep planten bedoelt voor productie van zwaar THC houdende producten beter bekend als Wiet, Cannabis en dergelijke.

het gaat over de productie van hennep planten bedoeld voor

Meel

Olie

Medicijnen

Vezelproducten (touw, papier, kledij,...)

Voor mij lijkt dit niet echt een probleem. THC zit nu eenmaal in de plant, daaraan kan je weinig veranderen. Naar mijn oordeel moeten die zaken ook ter sprake kunnen komen op een wetenschappelijke manier. Zolang je vragen niet beginnen te lijken op "hoe geraak ik best in,... ik weet niet welke sfeer" zie ik er geen probleem in.


Wat ik ook nog wil meegeven is dat er al enkele bestaande topics zijn omtrent dit onderwerp. Het zou dus jammer zijn moest een moderater je topic direct op slot moeten gooien.

Indien je vragen nog nergens besproken zijn zou ik zeggen "posten die handel!"
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Tegen de regels?

Lijkt me geen probleem om dat te bespreken, mits het niet tegen de wet ingaat.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 9

Re: Tegen de regels?

het gaat erom een soort van super plant te proberen creeëren die altijd vrouwelijk is

zodat er telkens een zaad productie is en niet de helft van de planten onbruikbaar is voor de productie van

meel en olie


om de olie gaat het me net! met bio brandstof die steeds meer opkomt...

ik werk nu als vakantie job in een producent van koolzaad en vandaar kom ik met het idee


de cyclus van koolzaad is veel trager dan die van hennep


daardoor kunnen betere hennepsoorten die tegen de zomers hier kunnen verder en sneller evolueren

dan koolzaad waar het zeker 7jaar duurt voor een nieuwe variant aanwezig is


bij koolzaad werken ze met vrouwelijke (mannelijk steriel gemaakte) planten en het is geen twee huizige plant


dus normaal zou er wel een manier moeten bestaan om telkens vrouwelijke hennep planten te krijgen


bij hop een "neef" van de hennep gebeurt dit miss ook ik zou het moeten opzoeken


alvast bedankt morgen zullen de vragen wachten bij biologie


Mvg

Tom

Reageer