Master na hlo

Reageer
Berichten: 220

Master na hlo

Beste mensen,

Op dit moment doe ik hlo analytische chemie en ben ik bijna afgestudeerd. Nu ben ik mij aan het orierenteren op wat ik na mijn afstuderen wil gaan doen. Wil ik gaan werken of wil ik doorstuderen.

Nou zit ik te denken aan de master analytische chemie maar heb ik hier een aantal vragen over.

1) waar is de master analytische chemie allemaal tevolgen behalve de vrije universiteit amsterdam?

2) Hoe zit het rooster in elkaar? Is er veel praktijk of voornamelijk theorie? En hoeveel lesuren heb je gemiddeld per week?

3) Aan het VU in amsterdam is het mogelijk de master analytische chemie in deeltijd te doen kan iemand mij wat vertellen over zijn ervaringen hiermee?

4) Het lijkt mij misschien leuk om ook iets met management te doen. Is er iets van een combinatie van chemie en management in de vorm van een master?

Ik hoop dat iemand mij wat meer kan vertellen die ervaring met een master heeft nadata hij hlo heeft gedaan.

Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.564

Re: Master na hlo

Meer een vraag over studiekeuze dan over analytische chemie zelf --> verplaatst.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Master na hlo

Ik ben momenteel bijna klaar met mijn master nadat ik mijn HLO biochemie heb gedaan. Dit is een tweejarige onderzoeksmaster, maar andere opties zijn er natuurlijk ook. Vaak kan je (iig in utrecht) verschillende profielen in je master kiezen. Dit is zoals ik het ken onderzoek, journalistiek en management.
"Meep meep meep." Beaker

Reageer