Springen naar inhoud

Nieuws

• Log in om te kunnen reageren

Portus Ostiae

Portus Ostiae

• >100 berichten
  • 108 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 september 2010 - 17:57

Ik heb een zeer goede website gevonden waar je echt al het nieuws over ruimtevaart kan vinden: Astronieuws. Google eens want ik denk dat ik hier geen links mag plaatsen. Het is een fantastische website, net wat ik zoek.

Nu ben ik in nog meer dingen geďnteresseerd dan ruimtevaart alleen. En omdat ik geloof dat ruimtevaart en strijdmacht in de volgende eeuwen zal versmelten, ben ik ook geďnteresseerd in millitair nieuws. Maar niet over "in Afganistan zijn zoveel doden gevallen" of zo, eerder de nieuwe onderzoeken naar en uitvindingen van wapens. Ook ben ik geďnteresseerd in het tegengestelde van toekomst en vorderingen in de techniek, ik ben ook geďnteresseerd in geschiedenis. Maar ik hoef niet elke vindplaats van Romeinse munten te weten, dus ik zou liever meer weten over de recentste nieuwe inzichten over prehistorische dieren en planten. Eigenlijk ben ik dus op zoek naar andere websites waar je bijna al et nieuws kan lezen, geschikt per tema, en gefilterd op politiek, natuurrampen ed.

Wie kent nog websites zoals astronieuws maar dan over een ander thema of wie kan me anders helpen?

alvast bedankt

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

317070

317070

• >5k berichten
  • 5567 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 03 september 2010 - 19:11

Ik heb deze site altijd al fantastisch gevonden. Veel high-tech dingen komen er op, het universum ook. Maar het is wel nog een stuk ruimer: http://www.newscientist.com/
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet
And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign
-Alanis Morisette-

ZVdP

ZVdP

• >1k berichten
  • 2097 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 september 2010 - 19:26

Google eens want ik denk dat ik hier geen links mag plaatsen.

Je mag gerust interessante links delen met de andere wsf gebruikers, zolang het geen vorm van (commerciële) reclame is (spam).
"Why must you speak when you have nothing to say?" -Hornblower
Conserve energy: Commute with a Hamiltonian

Portus Ostiae

Portus Ostiae

• >100 berichten
  • 108 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 september 2010 - 19:41

Je mag gerust interessante links delen met de andere wsf gebruikers, zolang het geen vorm van (commerciële) reclame is (spam).

In dat geval:

http://www.astronieuws.nl

Dido

Dido

• >1k berichten
  • 1814 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 03 september 2010 - 19:56

Eén van mijn favorieten, wat de sociale wetenschappen betreft: http://www.sciencedaily.com/
Je kan er echter evengoed filteren op allerhande andere wetenschappelijke domeinen.
Niet overdreven complex, maar meestal toch met voldoende diepgang en behoorlijk volledig wat het aanbrengen van nieuwe studies betreft (toch voor psychologie). ;)

Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures