Profielwerkstuk broeikaseffect

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 1

Profielwerkstuk broeikaseffect

hallo

ik heb een probleem.

op school moet ik een profielwerkstuk doen, het moet over het broeikaseffect gaan. alleen ik kan geen fatsoenlijk specifiek onderdeel bedenken van het broeikaseffect wat niet zo groot is dat ik het niet volledig kan uitwerken en ook niet zo klein dat ik er weinig over kan vertellen.

het moet aan een aantal eisen voldoen:

- ik moet bij het onderwerp een praktische opdracht doen

- ik heb 1 hoofdvraag nodig

- 4 deelvragen of meer

als iemand mij kan helpen zou ik dat zeer kunnen waarderen.

met vriendelijke groeten,

meurs.

ps: sorry als ik dit bericht verkeerd heb geplaatst. ik ben nieuw hier en weet niet waar ik het moet zetten

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Profielwerkstuk broeikaseffect

Hier zullen we je erg weinig bij kunnen helpen. Ten eerste stel je een erg open vraag, en zolang wsf geen huiswerkmachine is, zullen we ook niet je huiswerk gaan maken. We kunnen je er wel bij helpen, dat is iets anders. Ten tweede zijn de biologische aspecten van het broeikaseffect erg complex en lastig te bestuderen.

De resultaten van het broeikaseffect zijn in de biologie eenvoudiger waar te nemen. Je zou hiervoor bijvoorbeeld de plantengroei onder verschillende omstandigheden in een kas kunnen bestuderen. Voor de rest wil ik je toch vooral vragen zelf met een eerste idee te komen, hier zouden we je dan wel iets bij kunnen helpen. Ons vragen om een onderwerp, hoofdvraag, deelvragen en een praktisch gedeelte te verzinnen is toch echt iets te veel van het goede.
"Meep meep meep." Beaker

Reageer