Sudoku

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 68

Sudoku

Op www.websudoku.com kan men eindeloos deze puzzle spelen. Na voltooing kan men dan bekijken hoe lang men er over gedaan heeft. Het blijkt dat de meeste deelnemers er 7 tot 8 min voor nodig hebben op medium level niveau. Tot mijn schande moet ik bekennen er minstens 15 tot 20 min voor nodig te hebben. Mijn vraag is. Zijn er hier mensen die dit inderdaad in 8 min klaarspelen? Zoja, dan zou ik dit gaarne vernemen.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.390

Re: Sudoku

Ik heb het voor de lol ook eens gedaan: 11 minuten en 4 seconden.

Dat is helemaal niet schandalig, alleen een kwestie van training hoor ](*,)
"C++ : Where friends have access to your private members." Gavin Russell Baker.

Berichten: 67

Re: Sudoku

8:43 van de eerste poging :-) Ik had onlangs wel al eens enkele sodoku's opgelost op een andere site. Het is inderdaad slechts een kwestie van oefenen en een beetje techniek van oplossen. (zoek je eerst alle invulbare cijfers in 1 vak, of probeer je 1 cijfer in elk vak te vinden, enz)

Gebruikersavatar
Berichten: 7.390

Re: Sudoku

Je hebt gelijk, op 5 pogingen ben ik aan 8.44 geraakt, dus zoals je ziet geldt onze gouden regel weer: oefening baart kunst. ](*,)
"C++ : Where friends have access to your private members." Gavin Russell Baker.

Berichten: 68

Re: Sudoku

Vriendelijk dank voor jullie pogingen. Het is dus inderdaad haalbaar. Ik heb wel gemerkt dat als je "fris" bent - dus in de morgen - het beter gelukt dan later op de dag.

Berichten: 7

Re: Sudoku

Ik heb hem ook gedaan, op een iets wat laat tijdstip

had na 5 keer 8 minuten dus het kan.

](*,)
---

Reageer