Advertenties gedragen zich niet bij inzoomen

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 187

Advertenties gedragen zich niet bij inzoomen

Als ik inzoom (ctrl + scroll), komen de balken links in het scherm (ook adverteren + ads door google) over het middelste gedeelte te staan, waardoor dit niet meer leesbaar is.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.097

Re: Advertenties gedragen zich niet bij inzoomen

Dat lijkt me een probleem aan de kant de internet browser. Door een refresh worden de afbeeldingen opnieuw berekend en staan ze weer goed (althans in IE).
"Why must you speak when you have nothing to say?" -Hornblower

Conserve energy: Commute with a Hamiltonian

Gebruikersavatar
Berichten: 187

Re: Advertenties gedragen zich niet bij inzoomen

Inderdaad ja, bedankt voor de tip.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Advertenties gedragen zich niet bij inzoomen

Dat lijkt me een probleem aan de kant de internet browser. Door een refresh worden de afbeeldingen opnieuw berekend en staan ze weer goed (althans in IE).
Een refresh werkt inderdaad. Overigens is het niet volledig een probleem van de browser: de plaats van de banners wordt bepaald bij het opbouwen van de pagina, en niet bij het wijzigen van het formaat van het venster. Het is in principe wel mogelijk om het zo te programmeren dat dat wel gebeurt, maar gezien de beperkte frequentie van het probleem en het feit dat met een refresh alles wel weer goed staat is dit (nog) niet gedaan.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 187

Re: Advertenties gedragen zich niet bij inzoomen

Dat is wel zo, maar met foutjes als dit geld dat ze zich opstapelen. 100 kleine ergernisjes tellen op naar 1 grote ergernis. Niet dat dat hier het geval is overigens.

Reageer