Profielkeuze

Reageer
Berichten: 25

Profielkeuze

Hallo allemaal,,

ik moet bij het doorstromen naar 4vwo een profiel gaan kiezen,,,het probleem is alleen dat ik totaal geen idee heb wat ik moet kiezen,,omdat mijn voorkeuren bij meerdere proefielen zit(aangezien de vakken die ik leuk vind) de volgende vakken vind ik leuk en ben er ook best wel goed in:

Wiskunde

Biologie

Economie

scheikunde

natuurkunde

Kunnen jullie me helpen door wat tip en adviezen te geven?

alvast bedankt,,,

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Profielkeuze

Weet je al wat je wilt gaan doen, qua studie of werk?
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Berichten: 25

Re: Profielkeuze

Weet je al wat je wilt gaan doen, qua studie of werk?
Hoewel ik er wel over heb nagedacht, heb ik totaal geen idee wat ik wil gaan doen, wel weet ik dat ik naar de Universiteit wil.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Profielkeuze

Dan moet je gewoon doen wat je het leukst vindt. Als je meerdere even leuk vindt, dan kiezen waar je beter in bent. Als je ze even leuk vindt en je bent er net zo goed in, dan zou ik toch gaan kijken waar je later meer aan hebt.

Economie is altijd handig in het dagelijks leven, de overige meer als je een studie gaat doen in die richting, hoewel biologie ook breder toepasbaar is in het dagelijks leven.

Bespreek het anders nog even met je decaan.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Profielkeuze

Ik zou je in dit geval N+G aan willen raden met economie als keuzevak. Hiermee heb je alle voor jou interessante vakken te pakken.

Weet je trouwens al wel of je een alpha, gamma of beta studie zou willen volgen?
"Meep meep meep." Beaker

Reageer