Springen naar inhoud

nieuwe onderwerpen op scheikundeforum

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 08 september 2005 - 18:29

Waarom kan ik geen nieuwe onderwerpen meer plaatsen als gast op het scheikunde forum terwijl voor vb huiswerkforum dit wel nog kan? Ik wil me wel registreren maar het lukt niet. aAs ik de voorwaarden wil aanvaarden krijg ik altijd een foutmelding:
Algemene fout

Could not delete stale confirm data

DEBUG MODE

SQL Error : 1016 Can't open file: 'phpbb_confirm.MYI'. (errno: 145)

en nog een boel ander cijfer en letters

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8252 berichten
  • VIP

Geplaatst op 08 september 2005 - 18:49

Nog een keer proberen te regestreren. Andere mensen kunnen zich nog wel registreren. Het zal dus waarschijnlijk aan jou computer liggen.
"Meep meep meep." Beaker

Antoon

Antoon

• >1k berichten
  • 1750 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 september 2005 - 19:08

Ik heb het ook eventjes geprobeert, en ik krijg de zelfde fout melding.

hebben we dan de zelfde pc? lijkt me sterk.

ik denk dat het een algemener probleem is(want eerst kon ik me blijkbaar wel gegristreren)

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 08 september 2005 - 19:16

Dit betekent een corrupte database. Ik zal het beheer op de hoogte stellen.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

NASE

NASE

• >250 berichten
  • 385 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 september 2005 - 21:08

Waarom kan ik geen nieuwe onderwerpen meer plaatsen als gast op het scheikunde forum terwijl voor vb huiswerkforum dit wel nog kan?

onlangs is beslist geworden dat om de discussie te bevorderen gasten geen topic meer kunnen plaatsen in de meeste fora. Op die manier weten 'wij', de ingelogden, als de topicstarter op een post antwoord. Als een gast dat doet kan het nog altijd iedereen zijn die zich uitgeeft voor topicstarter.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 08 september 2005 - 23:10

De database was inderdaad corrupt (ik blijf het vreemd vinden hoe dat spontaan kan gebeuren, maar dat terzijde).

Wat betreft het wel of niet kunnen starten van een topic: zie de post "forum updates" in dit forum

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures