Springen naar inhoud

De wereld vergaat in 2012?

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

hapsnurker

hapsnurker

• >25 berichten
  • 84 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 oktober 2010 - 20:35

Ik hoorde dat 2012 het einde van al het menselijke leven op aarde is.
De aardmagnetische veldlijnen zullen verwoest worden en er zal een ompoling komen.
Er zullen in hoge mate stralingsziektes komen etc.

Lees het volledige artikel hier:
http://verlicht.punt.../?r=1&id=355808

Ook waarschuwt nasa over verwoestende zonneactiviteit in 2012, ook al is dit al bekend sinds 2006.
Is dit echt het einde? Zelf geloof ik er niks van, maar ik ben benieuwd of de slimsten van ons forum er wat over te zeggen hebben en hoe sommige dingen bewezen kunnen worden

Ik heb dit onderwerp eerder geplaatst, maar is toen meteen twee uur later meteen gesloten. Ik heb die mod een bericht gestuurd, maar heeft helaas geen reactie gegeven.
Ik wil graag weten hoe ze erop zouden kunnen komen.

Bedankt!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

sillyconmarc

sillyconmarc

• >250 berichten
  • 318 berichten
  • Lorentziaan

Geplaatst op 12 oktober 2010 - 18:14

Geen flauw idee waar ze het halen...

...maar ik hoor daar ook graag de opinies over.
Wil je eindelijk die dure computer aan het werk zetten...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Kravitz

Kravitz

• >1k berichten
  • 4042 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 12 oktober 2010 - 19:12

Geef toe de site waarvan je dit haalde is op z'n minst wetenschappelijk te noemen. De extra bron die eronder staat is dan weer naar een andere pseudowetenschappelijke site.
Ik citeer:

Om jouw weg naar Verlichting, naar harmonie met jeZelf,
Om jouw weg naar EENHEID met de BRON te vinden.

Als je echt wilt weten waar ze het halen...
Verborgen inhoud
uit hun duim.

Trouwens als het aardmagnetisch veld omwisselt maakt dit echter niets uit voor onze bescherming.
Over Nasa, het gaat waarschijnlijk om een complottheorie die hen wordt aangesmeerd. Heb je hier bronnen van? en liefst wetenschappelijk? Wat misschien wel mogelijk is dat ze waarschuwen voor een mogelijk verhoogde zonneactiviteit.

Veranderd door Kravitz, 12 oktober 2010 - 19:17

"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

hapsnurker

hapsnurker

• >25 berichten
  • 84 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 oktober 2010 - 20:21

Trouwens als het aardmagnetisch veld omwisselt maakt dit echter niets uit voor onze bescherming.
Over Nasa, het gaat waarschijnlijk om een complottheorie die hen wordt aangesmeerd. Heb je hier bronnen van? en liefst wetenschappelijk? Wat misschien wel mogelijk is dat ze waarschuwen voor een mogelijk verhoogde zonneactiviteit.

http://www.wetenscha...showtopic=88016
Zij zeggen dat het wel uitmaakt, omdat dat ons beschermt van de zon?

Maar die verlichte personen hebben hier dus helemaal geen wetenschappelijke verklaring voor?

Groetjes

Kravitz

Kravitz

• >1k berichten
  • 4042 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 12 oktober 2010 - 21:03

Bericht bekijken

Gobbledegook. Geen zinnige wetenschapper durft ook maar met een benaderinge van enkele tienduizenden jaren te voorspellen wanneer dit gaat gebeuren. Laat staan dat het 'precies' samen gaat vallen.... ;)

Maar die verlichte personen hebben hier dus helemaal geen wetenschappelijke verklaring voor?

Volgens mij niet.

Groet
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

DePurpereWolf

DePurpereWolf

• >5k berichten
  • 9240 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 oktober 2010 - 14:37

Dit is geen onderwerp voor in praktische wetenschappen.

Er zijn al genoeg onderwerpen over 2012 op het wetenschapsforum. Dus raad ik de starter aan om even bovenaan de pagina op "2012" te zoeken en eerst die onderwerpen door te lezen.

In die onderwerpen kun je dan ook je vragen/opmerkingen stellen.

Dit gaat op slot.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures