Springen naar inhoud

Iphone 4, zo goedkoop?

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

flysky

flysky

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 oktober 2010 - 08:57

Ik wilde altijd al een iPhone 4 te kopen. Vandaag zag ik een AirPhones no.4. De buitenkant is zeer vergelijkbaar met de iPhone 4.
Verborgen inhoud
hier stond een link naar everbuying.com/Airphone-NO-4-Dual-Cards-Quad-Band-Wifi-Java-FM-Touch-Screen-Cell-Phone-Black-p-30663.html maar die is door Wetenschapsforum onklikbaar gemaakt ivm vermoeden van spam

Maar de prijs deed me twijfelen.
Is dit een echte 4-iPhone?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

EvilBro

EvilBro

• >5k berichten
  • 6703 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 oktober 2010 - 09:09

Beter lezen: onder 'main features' staat "Note: this is not an Apple iphone"

317070

317070

• >5k berichten
  • 5567 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 28 oktober 2010 - 09:18

Ik wilde altijd al een iPhone 4 te kopen. Vandaag zag ik een AirPhones no.4. De buitenkant is zeer vergelijkbaar met de iPhone 4.

Je betaalt dan ook voor de Chinese kwaliteit. Hij kost 4 keer minder, om 16 keer minder lang mee te gaan. (Garantie hebben die dingen niet)
Eigenlijk zijn ze wel goed om te stoefen enzo, maar als je echt van plan bent om hem lang te gebruiken, zou ik het je niet aanraden. Alles die erin zit en eraan hangt is van slechte kwaliteit. Wt niet wil zeggen dat hij in het begin niet gaat werken...
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet
And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign
-Alanis Morisette-

king nero

king nero

• >250 berichten
  • 934 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 oktober 2010 - 10:31

Ik wilde altijd al een iPhone 4 te kopen. Vandaag zag ik een AirPhones no.4.

Die naam alleen al zegt het...
Heb zelf (meer dan 15 jaar geleden) ooit eens "opgelicht" geweest door een zeer goedkope panasoanic te kopen...
Geheel mijn eigen fout natuurlijk, als iets veel goedkoper is dan het eigenlijk zou mogen zijn...

John Maartens

John Maartens

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 08 november 2010 - 21:36

Je kan ook proberen je iPhone gratis te verkrijgen. Dit kan via het internet, via affliate marketing websites. Meer informatie kan je hier vinden. Het schijnt echt te werken (na wat research op google), dus misschien wel de moeite waard om uit te proberen.

mvg,
John

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 09 november 2010 - 10:30

Uiteraard is het geen echte iphone. Ik heb de indruk dat dit een spambericht is om mensen naar die site te lokken. Bovendien heeft de vraag niets met wetenschap te maken. Dit topic gaat daarom dicht (en de link is aangepast).

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures