Fosfaatgehalte bepalen in schoonmaakmiddelen

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 1

Fosfaatgehalte bepalen in schoonmaakmiddelen

hallo allen:),

Ik heb op school samen met iemand de opdracht gekregen, om een werkplan op te stellen. Het moet gaan over het bepalen van het fosfaatgehalte in schoonmaakmiddelen. We hebben voor de rest geen uitleg gehad, alleen dat wij een spectrofotometrische bepaling moeten doen..... Wij snappen het helemaal niet...

Ik hoop dat iemand ons misschien kan helpen, zodat wij zelf het beginnetje snappen en daarmee verder kunnen werken:)

mvg,

Corneel & Olivier

Gebruikersavatar
Berichten: 10.563

Re: Fosfaatgehalte bepalen in schoonmaakmiddelen

Het is de bedoeling dat jullie met de gegeven steekwoorden zélf op zoek gaan naar de benodigde informatie.

Je bent niet de eerste met zo'n opdracht, en een goede zoektocht op internet moet je een heel eind in de goede richting brengen. Zie voor tips de handleiding "Zoeken met Google" die we op dit forum hebben.

Als ik me niet vergis is een en ander ook al een keer eerder hier besproken. Dat zou terug te vinden moeten zijn met de zoekfunctie van dit forum.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Berichten: 119

Re: Fosfaatgehalte bepalen in schoonmaakmiddelen

Er zijn twee verschillende zaken. Het werkplan en de bepaling van het fosfaatgehalte.

Als je de stappen van beide zaken eens splits en vervolgens combineert moet je een goed werkplan krijgen.

Waar zit nu het probleem precies dat je niet weet waar je moet beginnen of dat je niet weet hoe je het fosfaat gehalte moet bepalen.
A person who never made a mistake never tried anything new

Make everything as simple as possible, but not simpler.

Albert Einstein

Reageer