meerdere keren na elkaar posten in 1zelfde topic

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 486

meerdere keren na elkaar posten in 1zelfde topic

Waarom doet iedereen dat hier?

Jullie weten toch dat je posts kan editten

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: meerdere keren na elkaar posten in 1zelfde topic

Wanneer iemand iets post na zijn eigen bericht dan zal het ook als nieuw bericht worden aangegeven. Wanneer je een post wijzigt is dit (volgens mij) niet het geval.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: meerdere keren na elkaar posten in 1zelfde topic

Ik vind het ook irritant! En dan te bedenken dat de moderatoren nog regelmatig posts samenvoegen als het te erg is...


Overigens is dit meer iets voor Feedback.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: meerdere keren na elkaar posten in 1zelfde topic

Wanneer iemand iets post na zijn eigen bericht dan zal het ook als nieuw bericht worden aangegeven. Wanneer je een post wijzigt is dit (volgens mij) niet het geval.



Ja dat is logisch maar waarom editen ze hun posts niet gewoon? het is niet alsof ze hun post moeten bumpen want er is altijd wel snel een antwoord

Gebruikersavatar
Berichten: 385

Re: meerdere keren na elkaar posten in 1zelfde topic

zoals al gezegd, als je na een tijd (pak een half uur) tot de conclusie komt dat je post niet goed is, er nog iets bij moet. Dan edit je je post niet want dan zien andere mensen het niet als nieuwe post. en missen die mensen mogelijks nieuwe informatie.

En waarschijnlijk heb je dit zeer vaak bij gasten want zij kunnen gewoon niet editten. Of komen gebruikers terug nadat de edit tijd is verlopen. Bij de meeste fora bestaat deze tijd, voor dit forum weet ik het nog zo niet.


De beste manier is nog altijd om je vorige post in een nieuwe post op te nemen en die vorige dan te verwijderen.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: meerdere keren na elkaar posten in 1zelfde topic

Je kan een topic net zo lang editten totdat er een volgende post bijkomt. MAW: zolang jij als laatste een post bij een draadje hebt gedaan kan je deze editten.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 718

Re: meerdere keren na elkaar posten in 1zelfde topic

De beste manier is nog altijd om je vorige post in een nieuwe post op te nemen en die vorige dan te verwijderen.
Dat kan dus niet. Je kunt alleen je laatste post verwijderen als er nog niets na staat.

Gebruikersavatar
Berichten: 385

Re: meerdere keren na elkaar posten in 1zelfde topic

de max...


Maar als dat gebeurt rechtvaardigt die post dan wel dat je een nieuwe post maakt want dan staan er geen twee posts van 1 gebruiker meer na elkaar. Er staat er dan een tussen.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: meerdere keren na elkaar posten in 1zelfde topic

Tuurlijk mag je iets posten wanneer je je bericht niet meer kan bewerken. Ik heb mezelf er ook een aantal keren op betrapt dat ik een dubbelpost heb gemaakt.
"Meep meep meep." Beaker

Reageer