Springen naar inhoud

Mineralen kastje

• Log in om te kunnen reageren

Calypso

Calypso

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 04 november 2010 - 19:12

Ik heb een poos geleden van iemand een complete set van Schatten van de Aarde kunnen overnemen voor een leuk prijsje, alleen zijn de laden dozen waar ze nu in zitten nogal vol met krassen dus als je er zo in kijkt heb je niet echt een mooi beeld. Weet iemand waar je een mooi houten vitrine kastje kan halen met wat plankjes erin waar je dan je mineralen op kunt leggen optioneel met een lichtbron erin. Ik heb internet al afgespeurd maar kan niet zo'n kastje vinden.

Verder wou ik mijn verzameling gaan richten op mineralen die vroeger gebruikt werden in de alchemie en vroege medicijnen, als iemand hier toevallig een leuke website over weet of essentiŽle must have mineralen.

Maar eerst maar is een mooi kastje... in ieder geval bedankt!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Gelukkoos

Gelukkoos

• >250 berichten
  • 443 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 november 2010 - 10:33

;) Iemand die technische school hout volgd, of iemand die reeds schrijnwerker is kan zoiets best voor een goede prijs maken in z'n vrije tijd . Je moet het dan best wel uittekenen .

Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie

Hans Erren

Hans Erren

• >250 berichten
  • 411 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 05 maart 2011 - 00:33

ik heb voor mijn eigen stenenverzameling een vitrinekasje "ingo" bij ikea gekocht, en ledlamples "dioder" op strips verticaal gemonteerd
Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Veranderd door Hans Erren, 05 maart 2011 - 00:35

Don't just talk, show your work.

yarne20

yarne20

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 14 april 2012 - 15:16

Ik heb schatten van de aarde ook kunnen overnemen van mijn vader. heb hetzelfde probleem.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures