Mineralen kastje

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 6

Mineralen kastje

Ik heb een poos geleden van iemand een complete set van Schatten van de Aarde kunnen overnemen voor een leuk prijsje, alleen zijn de laden dozen waar ze nu in zitten nogal vol met krassen dus als je er zo in kijkt heb je niet echt een mooi beeld. Weet iemand waar je een mooi houten vitrine kastje kan halen met wat plankjes erin waar je dan je mineralen op kunt leggen optioneel met een lichtbron erin. Ik heb internet al afgespeurd maar kan niet zo'n kastje vinden.

Verder wou ik mijn verzameling gaan richten op mineralen die vroeger gebruikt werden in de alchemie en vroege medicijnen, als iemand hier toevallig een leuke website over weet of essentiële must have mineralen.

Maar eerst maar is een mooi kastje... in ieder geval bedankt!

Berichten: 567

Re: Mineralen kastje

;) Iemand die technische school hout volgd, of iemand die reeds schrijnwerker is kan zoiets best voor een goede prijs maken in z'n vrije tijd . Je moet het dan best wel uittekenen .

Gebruikersavatar
Berichten: 415

Re: Mineralen kastje

ik heb voor mijn eigen stenenverzameling een vitrinekasje "ingo" bij ikea gekocht, en ledlamples "dioder" op strips verticaal gemonteerd

AfbeeldingAfbeelding
Don't just talk, show your work.

Gebruikersavatar
Berichten: 6

Re: Mineralen kastje

Ik heb schatten van de aarde ook kunnen overnemen van mijn vader. heb hetzelfde probleem.

Reageer