Leuke enquête: "tevredenheid treinreizen" (duurt 1 min)

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 3

Leuke enqu

Wie wil bijgaande enquête invullen waarin naar jouw tevredenheid over het reizen met de trein wordt gevraagd?

Het kost je ongeveer een minuut en helpt ons erg bij ons onderzoek!

Belangrijk is wel dat je:

- in Nederland woonachtig bent en

- het laatste jaar in ieder geval een keer met de trein bent geweest.

Enquête "Tevredenheid treinreizen"

Heel hartelijk bedankt.

Groetjes

Rob

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Leuke enqu

We weten dan wel graag welk doel de enquête dient en zo. Zie ook de enquêtecode:

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=43501
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 3

Re: Leuke enqu

Het onderzoek is een onderdeel van een project voor de Open Universiteit (faculteit Managementwetenschappen) waar de gegevens met behulp van correlatie- en moderatieanalyse zullen worden onderzocht.

Groet

Rob

Berichten: 3

Re: Leuke enqu

Voor de liefhebbers nog even de exacte doelstelling van de enquete. We willen bepalen in hoeverre de reisfrequentie van treinreizigers de tevredenheid over het treinreizen bepaalt. Dit doen we m.b.v. correlatieanalyse. Daarnaast gaan we bekijken in hoeverre geslacht, autobezit en studeren een modererende invloed op dit verband hebben.

Gr.

Rob

Berichten: 373

Re: Leuke enqu

Heb 'm zojuist ingevuld. Aardige enquête. Bij een aantal van de vragen in het gedeelte Tevredenheid miste ik een optie "niet van toepassing"; namelijk bij de vragen "toilet in de trein" en "aanwezigheid van catering in de trein" (ik maak van beide geen gebruik). Heb bij die vragen maar "neutraal" ingevuld maar dat is eigenlijk iets anders.

Berichten: 19

Re: Leuke enqu

Jammer dat ik momenteel niet in Nederland woonachtig ben. Ik had het gemiddelde vast op kunnen krikken. :-)

Ik ben ooit door de NS gecomplimenteerd omdat ik zo ontspannen was. Zij vonden dat op het traject waar ik dagelijks reisde er teveel vertragingen waren. Was op zich zo, maar in vergelijking met twee jaar eerder was het veel minder. Dus ik was allang blij. Toch kreeg ik ergens het gevoel dat de NS-mevrouw liever iemand had gehad die heel boos was geweest zodat ze de ´we gaan er aan werken, ik ben blij met uw respons, dat is heel belangrijk voor ons´-medewerker uit had kunnen hangen.

Reageer