Stinkbom

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 1

Stinkbom

Voordat ik met mijn verhaal begin, wil ik laten weten dat er inderdaad al een andere thread bestaat over een stinkbom.

Namelijk: http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?s...c=5945&st=0

Ik heb die hele thread doorgezocht, en vond weliswaar een aantal oplossingen, alleen zoals mijn naam al zegt, een echte prof met stoffen ben ik helaas niet.

Vandaar ook mijn volgende vraag/verzoek;

Ik ben op zoek naar een stinkbom die begint te werken zodra je hem kapot gooit, of gewoon het 'dopje' eraf haalt.

Nou zijn mijn financieën niet erg.. toereikend, dus ben ik op zoek naar een goed werkende stinkbom (erg belangrijk: zo NIET-GIFTIG mogelijk) met zoveel mogelijk producten die je om en in het huis vind, of weet te maken met weinig bduget.

Het liefst (en leukst) zou het zijn, om iets kapot te gooien of stampen waarna de geur vrij komt, alhoewel bij stampen komt het onder je schoen of niet? ;)

Ik hoop dat ik hier enigsinds antwoorden kan vinden en ik hoop dat jullie mij vergeven voor een (wellicht in jullie ogen) haast onnodige thread, nou vind ik persoonlijk dat er vast meerdere mensen zijn die een leuke grap willen uithalen met een stinkbom, maar weinig kennis hebben van scheikunde of weinig te besteden hebben.

~Nieuweling

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Stinkbom

Omdat het maken van een veilige stinkbom onmogelijk is wordt dit topic uit voorzorg gesloten.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Gesloten