Springen naar inhoud

- - - - -

Prijsvechter profiteert van imago


  • Log in om te kunnen reageren

#1

Wien Ee

    Wien Ee


  • >1k berichten
  • 3133 berichten
  • VIP

Geplaatst op 21 november 2010 - 10:01

Een supermarkt profiteert meer van zijn imago van lage prijzen en goedkope aanbiedingen dan van wekelijkse aanbiedingen en prijsverlagingen. Echte prijsvechters in de markt, zoals de Aldi en de Lidl, trekken klanten die denken dat ze daar altijd voordelig inkopen kunnen doen. Supermarkten als Albert Heijn en Konmar houden het imago van ‘dure winkel’, zelfs als bepaalde producten bij hen (tijdelijk) goedkoper zijn dan bij de prijsvechter.

Lees meer ... Universiteit van Tilburg
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.




0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures