Stageplaats gezocht

Moderator: Rhiannon

Reageer

Stageplaats gezocht

Ik werk momenteel 36 uur per week en volg daarnaast de opleiding HBO Psychologie. Ik ga nu naar het 2e jaar en moet daarvoor stage lopen. Ik ben zeer geïnteresseerd in de biologische kant van de psychologie en zou graag een stageplaats vinden bij een organisatie die zich met dat werkgebied bezighoudt. Weliswaar heeft dat mijn voorkeur maar uiteraard sta ik open voor elke stageplaats, zolang deze aansluit op de opleiding. Ik kan maar één dag in de week (en eventueel nog in het weekend) stage lopen, omdat ik naast de opleiding nog een fulltime baan heb bij de ING bank.

Heb je tips of kun je me een stageplaats aanbieden? Stuur dan snel een email naar [e-mail berichten zijn niet toegestaan op dit forum]

Ik ben niet dagelijks op dit forum, dus meest efficient is om de mail direct aan mij te richten ipv hier een bericht achter te laten.

Bij voorbaat dank !

Oscar

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: Stageplaats gezocht

Als je geinteresseerd bent in de communicatie-kant kun je het proberen bij het Nederlands Instituut voor BIologie (www.nibi.nl), daar zijn ze nog op zoek naar mensen en is 1 dag per week zeker mogelijk.

Overigens: als je je inschrijft als lid (zo gebeurd) kan je je e-mail in je profiel zetten, danwel je abonneren op dit onderwerp (dan krijg je mail wanneer er een reactie is).
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Reageer