Chemisch opwarmen drinken?

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 3

Chemisch opwarmen drinken?

Ik ben met een aantal medestudenten een nieuw product aan het ontwikkelen.

Wij willen thee in een 'zakje' doen, dat we met een reactie (door er bijvoorbeeld in te knijpen, iets te breken, of er op te wrijven) op willen warmen. Is hier een manier voor die zowel makkelijk, uitvoerbaar en niet gevaarlijk voor de gezondheid is om dit te doen?

bij voorbaat dank,

Gebruikersavatar
Berichten: 3.112

Re: Chemisch opwarmen drinken?

Denk aan patent!

Berichten: 3

Re: Chemisch opwarmen drinken?

Daar zijn we al mee bezig;)

misschien dat je in een pm mij kan vertellen hoe we dit kunnen realiseren

Berichten: 316

Re: Chemisch opwarmen drinken?

Bij deze heb ik je een berichtje gestuurd. ;) Ik wil wel even meegeven dat dit product al bestaat, onder o.a. de naam Caldo Caldo.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Chemisch opwarmen drinken?

misschien dat je in een pm mij kan vertellen hoe
Bij deze heb ik je een berichtje gestuurd.


Hoewel wij gebruikers natuurlijk niet kunnen verbieden om gebruik te maken van het PB-systeem voor uitwisseling van technische informatie, willen we bij deze alle gebruikers erop wijzen dat dat niet helemaal de bedoeling is van Wetenschapsforum:

Één van de doelen van Wetenschapsforum is het verzamelen en inzichtelijk maken van kennis.


Als iedereen elkaar per PB gaat helpen schieten we dat doel natuurlijk voorbij.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 3

Re: Chemisch opwarmen drinken?

Daar heb je gelijk op, maar wij zijn een zeer vernieuwend product aan het ontwikkelen, dus we willen eigenlijk zoveel mogelijk relevante informatie voor ons zelf houden. Maar ik zal voortaan de regels respecteren.

Reageer