Springen naar inhoud

Klassieke muziek (radio en internet)

• Log in om te kunnen reageren

otterhouse

otterhouse

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 24 november 2010 - 16:15

Aangezien Radio 4 mij te veel een soort praatzender met af en toe klassieke muziek is verworden, hier een geweldig alternatief! De Concertzender!

http://www.concertzender.eu/

Luister eens! Wat vinden jullie van deze zender?

Groetjes,

Rolf

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

isaacnewton

isaacnewton

• >100 berichten
  • 127 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 december 2010 - 14:52

Fantastisch! Eeen aanrader voor liefhebbers van klassieke muziek.
''God created everything by number, weight and measure'' - Sir Isaac Newton, 1698

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 07 december 2010 - 16:17

Ook moderne muziek trouwens (zowel moderne "klassieke" muziek, elektrische strijkers enzo, als "pop") ;)

Esset

Esset

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 08 december 2010 - 11:38

Als liefhebber van klassieke muziek zou ik ook een alternatief voor het praatgrage Radio 4 willen aandragen in de vorm van RNW Classical. Klassieke muziek met als enige R4-factor Hans Haffmans, die als presentator fungeert. Ze doen niet aan Diskotabel-achtige toestanden, puur muziek (Gelukkig complete werken, niet alleen het 'leuke deeltje'). www.rnwclassical.com
Op smartphones werkt hun gratis App fantastisch (voor onderweg prima alternatief voor R4/Klara).

Jeromekke

Jeromekke

• 0 - 25 berichten
  • 9 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 09 december 2010 - 14:46

Ja ik vind deze radiozender ook een aanrader.. ik luister het liefst 's avonds lekker onderuit gezakt op mijn bank en dan een drankje erbij.. maarja mijn vriendin vindt het alleen wat minder..

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures