Onderzoek politicologie

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 1

Onderzoek politicologie

Geachte medeforum genoten,

Ik ben onlangs gestart met een studie politicologie naast mijn studie civiele techniek en hiervoor moet ik een mini-onderzoek uitvoeren. Mijn onderzoeksvraag is of alfa studenten meer politieke interesse hebben dan Beta studenten, omdat de eerste meer en vaker met maatschappelijke vraagstukken bezig is. Hiervoor moet ik 200 respondenten hebben, wat ik in mijn eentje nooit zal halen. Mijn dringende vraag is dan ook, zouden jullie mij alsjeblieft een handje willen helpen en tien vragen beantwoorden wat niet meer dan anderhalf minuut van je tijd zal vragen? Het is volledig anoniem.

Via de onderstaande link kunt u mijn vragenlijst beantwoorden:

http://www.studentenenquete.nl/vragen/inde...t=Y&lang=nl

Enorm bedankt!

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Onderzoek politicologie

Ik heb de indruk dat de enquête alleen voor Nederlanders bedoelt was. Klopt dat, of wil je ook Vlaamse respons?
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 2.906

Re: Onderzoek politicologie

Hoi, ik heb hem ingevuld, maar ik zou wel iets op willen merken: normaal gesproken doe ik nooit mee aan dit soort onderzoekjes, maar omdat ik zelf wel geïnteresseerd ben in politiek en ik een bèta ben, heb ik het deze keer toch maar gedaan.

Maar dat wil zeggen dat de mensen die mee doen aan je onderzoek dus misschien bij voorbaat al mensen zijn die geïnteresseerd zijn in politiek. Mensen die niet in politiek geïnteresseerd zijn, zouden minder interesse hebben om jouw onderzoek in te vullen (althans, bij mij werkt dat zo). Ik vraag me dus af hoe betrouwbaar je resultaten zullen zijn. (misschien was het beter geweest om niks over het onderwerp te zeggen)
while(true){ Thread.sleep(60*1000/180); bang_bassdrum(); }

Berichten: 8

Re: Onderzoek politicologie

done!

Reageer