Facilitair management

Reageer
Berichten: 1

Facilitair management

Hoi allemaal,

Dit jaar zit ik in mijn laatste jaar HAVO en ik ben nu erg bezig met welke studie ik hierna wil gaan kiezen. Ik wil graag een brede opleiding doen waar mijn organisatietalent in naar voren komt. Nu wees een kennis mij laatst op de mogelijkheid Facilitair Management te gaan doen. Het liefst zou ik dat bij de Hogeschool Zuyd doen in Heerlen. Dit omdat ik zelf uit Limburg kom en het dichtbij is. Maar ik heb nog niemand gesproken die deze opleiding ook echt doet of heeft gedaan of iemand die nu in het Facilitair Management werkt. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die me wat meer kunnen vertellen over de opleiding en het soort werk wat je daarna ermee kan doen, om er achter te komen of het een goede keus voor me zal zijn. Alvast bedankt!

Sanne

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Facilitair management

Als je specifiek iemand wil spreken die deze opleiding doet of heeft gedaan bij die hogeschool, dan kan je het beste naar een open dag gaan of een dagje meelopen. Hierbij kan je rustig een gesprek met een aantal studenten beginnen om zo meer informatie over de opleiding te krijgen.
"Meep meep meep." Beaker

Reageer