Springen naar inhoud

Da vinci

• Log in om te kunnen reageren

Moons

Moons

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 14 september 2005 - 12:28

kan iemand mij informatie verschaffen over Da Vinci en hoe hij het denken van de mens en de wetenschap in zijn tijd veranderde?
Deze informatie heb ik nodig voor een groot jaarwerk op school.
antwoorden op dit forum of sturen naar xxxxxxxxx
(liefst op de mail)

Edit mod(Lala): het is niet toegestaan email-adressen op de site te plaatsen. Als je op de hoogte wilt blijven van reacties in dit onderwerp, kun je je registreren en abonneren op dit onderwerp. Lees voor je gaat posten aub de regels van dit wetenschapsforum eventjes door.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

stoker

stoker

• >1k berichten
  • 2746 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 september 2005 - 13:09

ik denk dat hij raar bekeken werd, hij was zoals van gogh, slechts bekend na zijn leven,
er waren maar weinig mensen die in hem geloofden, zijn uitvindingen waren te revolutionair

$tijn K.

$tijn K.

• >25 berichten
  • 89 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 september 2005 - 15:38

ik denk dat hij raar bekeken werd, hij was zoals van gogh, slechts bekend na zijn leven,  
er waren maar weinig mensen die in hem geloofden, zijn uitvindingen waren te revolutionair

Inderdaad, hij was zijn tijd zo ver vooruit dat hij waarschijnlijk als een mafkees gezien werd door het "normale volk". Ik bedoel: wie vind er dan ook in de 16e eeuw een parachute uit :shock:

Het is wel zo dat hij sowieso wel meteen werd erkend als een groot tekenaar/schilder.

Hier staat ook wel wat:
http://nl.wikipedia....onardo_da_Vinci

Maar voor serieuze info zou ik gewoon naar de bieb gaan als ik jou was....
All we can learn from history is that we can't learn from history...

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures