Springen naar inhoud

Organisatie voor afstudeeronderzoek gezocht

• Log in om te kunnen reageren

frank1986

frank1986

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 14 december 2010 - 17:08

Mijn afstudeeronderzoek voor de opleiding Business Administration aan de VU richt zich op organisaties die last hebben (gehad) van de economische crisis. Voor veel organisaties is de crisis de aanleiding geweest om (noodgedwongen) veranderingen in de organisatie door te voeren.

Wanneer organisaties onder normale omstandigheden veranderingen doorvoeren leidt dit dikwijls tot weerstand onder de werknemers. Dit onderzoek richt zich op de invloed van de crisis op de weerstand die werknemers tonen tegen veranderingen.

Om te kunnen onderzoeken welke rol de crisis in dit proces speelt heb ik een organisatie nodig die naar aanleiding van de crisis veranderingen heeft doorgevoerd. Graag zou ik bij een dergelijke organisatie zo'n 8 a 10 interviews afnemen.

Graag zou ik in contact komen met een organisatie die wil weten wat de doorgevoerde veranderingen met haar personeel gedaan hebben. Uitgebreidere toelichting is uiteraard mogelijk op verzoek.

Bedankt!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures