Profielwerkstuk scheikunde

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 58

Profielwerkstuk scheikunde

Hallo,

Ik(een vwo student) ben op zoek naar leuke onderwerpen voor mijn profielwerkstuk voor scheikunde.Echter ik doe een zelfstudie en heb niet de mogelijkheid om een experimenteel onderzoek te doen.Mijn vraag is...

Weet er iemand hier een leuk (maar ook een goed)onderwerp voor een literatuur onderzoek..? ;)

Alvast bedankt,

Gebruikersavatar
Berichten: 10.563

Re: Profielwerkstuk scheikunde

Jijzelf?

Met andere woorden: Waar heb je zelf al over nagedacht?
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Berichten: 58

Re: Profielwerkstuk scheikunde

Marko schreef:Jijzelf?

Met andere woorden: Waar heb je zelf al over nagedacht?
Ja ik dacht aan een drug bijvoorbeeld lsd , biobrandstoffen of de zon

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Profielwerkstuk scheikunde

In de zon komt weinig scheikunde te pas, biobrandstoffen wordt onvermijdelijk een combinatie biologie/scheikunde. Punt is, zoek iets wat je interesseert, dat komt de kwaliteit van je werk zeker ten goede.

Wat je ook eens zou kunnen doen, gebruik de googlezoekfunctie van dit forum met de zoekterm profielwerkstuk scheikunde. Kom je best veel ideeën tegen.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Re: Profielwerkstuk scheikunde

Zelf heb ik destijds over de (bio)chemie in de hersenen van ADHD-patiënten gedaan, voor meer inspiratie zie de website van de Rijksuniversiteit Groningen. Als je dan nog niet op een idee komt... ;) Van heel veel praktische proeven die op deze pagina staan zijn ook grootschaliger wetenschappelijke studies gemaakt. Met scholar.google kom je er al snel achter of er voldoende materiaal voor literatuurstudie voorhanden is.

Reageer